800
۰

هیچ مذاکره‌ای در برجام با آمریکا نداریم/ برجام نقض شود، عمل انقلابی می‌کنیم

وزیر اسبق دفاع گفت: نه تنها در برجام مذاکره مجدد نمی‌کنیم، بلکه تمام ملت ایران آماده است تا با کوچکترین تخلف آنها مواضع انقلابی خود را اعمال کند.
هیچ مذاکره‌ای در برجام با آمریکا نداریم/ برجام نقض شود، عمل انقلابی می‌کنیم
به گزارش شستون، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین موضع‌گیری رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران گفت: آنها ابتدا تلاش داشتند که بگویند سپاه تروریست است، اما متوجه شدند که خطای بزرگی کردند.
وی ادامه داد: زمانی که آنها قدرت جمهوری اسلامی را دیدند؛ سپاه را از لیست تروریست‌ها خارج کرده و مشمول قطعنامه‌ای کردند که تحریم‌هایی را بر ضد سپاه و حزب‌الله لبنان وضع کردند.
وزیر ابق دفاع اظهار کرد: امروز حزب الله از نظر آمریکایی‌ها تروریست است، اما به واقع این گروه افتخار ملت لبنان و امت اسلام است. امروز حزب‌الله در دولت و مجلس لبنان نماینده دارد و بسیاری از افراد در صف دیدار با مدیرکل حزب‌الله هستند که نشان از مقبولیت این گروه دارد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به بحث مذاکره مجدد در برجام گفت: صحبت‌های بی پایه رئیس جمهور آمریکا هیچ اساسی ندارد، حرف‌های ترامپ منطق خاصی را دنبال نمی‌کند و خود او نیز یکی پس از دیگری آنها را نقض می‌کند.
وحیدی ادامه داد: او ابتدا پاره کردن برجام را مطرح کرد که با جواب قاطع و کوبنده رهبر انقلاب مبنی بر پاره کردن آن مواجه شد.
وزیر اسبق دفاع تصریح کرد: نه تنها در برجام مذاکره مجدد نمی‌کنیم، بلکه تمام ملت ایران آماده است تا با کوچکترین تخلف آنها مواضع انقلابی خود را اعمال کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 9160
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *