800
۰
خطیب جمعه سراوان:

شورای عالی امنیت کشور جلوی قاچاق بی رویه انسان را درشهرستان سراوان بگیرد/به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس برائت خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام میکنیم

امام جمعه شهرستان سراوان گفت : من از تریبون نماز جمعه اعلام میکنم شورای امنیت ملی کشورجلوی قاچاق بی رویه انسان را در شهرستان سراوان بگیرد.
hlhl [lui
hlhl [lui
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته(95/4/11)به امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قاچاق بی رویه انسان در شهرستان مرزی سراوان گفت:روزانه شاهد قاچاق 2هزار تا3هزار نفر انسان در شهرستان سراوان هستیم که با این شرایط چند سوال مطرح می شود.
آیا اینان فقط جهت بدست آوردن شغل وارد کشور می شوند؟
آیا اینان از آمدن به کشور به جز اشتغال قصد دیگری ندارند؟
آیا برای امنیت کشور پیامد های امنیتی به همراه ندارد؟
 دهقان امام جمعه شهرستان گفت: قاچاق انسان پیامدهای اقتصادی از جمله کاهش میزان اشتغال،تضعیف تولیدات داخلی، صدمه به واردکنندگان قانونی کالا در کشور، طبقاتی شدن جامعه ، افزایش هزینه های دولت و کاهش انگیزه سرمایه گذاری را برای جامعه ایجاد می کند.
 تغییر در ارزش ها،تهاجم فرهنگی، ایجاد فساد مالی در دستگاه های دولتی ، ایجاد ناامنی  و تردد غیر مجاز در مرز را از پیامد های ورود بی رویه اتباع بیگانه وقاچاق انسان عنوان کرد و در این خصوص از شورای عالی امنیت کشور خواست تا هرچه سریعتر جلوی قاچاق انسان را در شهرستان سراوان را بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان ضمن اشاره به نام گذاری روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد:برمسلمانان و حاکمان کشور های اسلامی لازم است به فرمان امام راحل (ره)لبیک گویند و در مقابل رژیم غاصب اسرائیل و استکبار ایستادگی کنند.
وی با بیان جنایت های اخیری که از سوی گروهک های تکفیری،رژیم آل خلیفه و آل سعود که با حمایت شیطان بزرگ در خاورمیانه رخ داده است ، اهمیت روز قدس در این برهه از زمان دوچندان برشمرد.
امام جمعه شهرستان سراوان در گوشه ای از سخنان خود افزود:امروز شاهد خیل عظیم جمعیت از مسلمان حاضر در مراسم با شکوه راه پیمایی روز قدس بودیم که تنفر و برائت خود را از رژیم غاصب و مستکبر اسرائیل و امریکا اعلام کردند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان حمله ددمنشانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و به شهادت رساندن 298نفر از مسافرین این هواپیما را محکوم کرد.
 
 
انتهای پیام /1319
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 1363
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *