800
۰
در جمع عزاداران حسینی (ع) عنوان شد:

امام حسین (ع) متعلق به شیعه و سنی نیست/فتوا های زشت داعش، حکم کفر است/تزریق افکار پوشالی به کوته فکران

امام جمعه سراوان در جمع عزاداران امام حسین (ع) گفت: فتواهای زشت داعش و آل سعود برای به قتل رساندن مردم بی گناه حکم کفر است.
hgreh
hgreh
به گزارش شستون؛ عزاداری امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد رهبری در سپاه سراوان، حجت الاسلام والمسلمین کریمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سراوان و جمعی از عزاداران شیعه و سنی در دانشگاه پیام نور شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه فتواهای زشت داعش و آل سعود برای به قتل رساندن مردم بی گناه حکم کفر است، گفت: عزت و سربلندی زمانی بوجود می آید، که ملت ها عزت آفرین باشند.
وی با اشاره به اینکه مستکبران افکار پوشالی را در ذهن کوته فکران تزریق می کنند و باعث اختلاف و تفرقه می شوند، افزود: روش و منش امام حسین (ع) باعث شده که میلیون ها انسان به زیارت کربلا می روند.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه امام حسین متعلق به شیعه و سنی نیست، اظهار داشت: مسیحی و کلیمی هم به امام حسین (ع) عشق می ورزند.
وی با بیان اینکه جوانان باید راه درست را در زندگی دنبال کنند، تصریح کرد: هنگام مرگ محبت به اهل بیت به فریاد انسان می رسد.
دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه مغناطیس حسینی (ع) باعث شده که میلیون ها انسان به زیارت کربلا بروند، اذعان کرد: دلیل این گردهماهی این است که امام حسین (ع) به تقوا و دین داری دعوت کرده است.
وی در پایان با بیان اینکه خداوند در کنار مرگ در قلب انسان ها صبوری قرار داده است، گفت: خداوند صبر را در قلب های انسان ها قرار داده تا به تکامل و زندگی خود برسند.
انتهای خبر/1675
 
 
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 3921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *