800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

وحدت بین مسلمانان سمی مهلک برای جهان استکبار است/ تربیت پذیری اسلامی فرزندان این مملکت، تامین کننده آینده انقلاب

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان اینکه وحدت و انسجام بین مسلمانان برای جهان استکبار سم مهلکی است، گفت: اسلام هراسی و ایجاد نگرشی غلط نسبت به دین و اسلام در جهان یکی از اهدافی می باشد که دشمن با دسیسه و برنامه، پی ریزی کرده است.
وحدت بین مسلمانان سمی مهلک برای جهان استکبار است/ تربیت پذیری اسلامی فرزندان این مملکت، تامین کننده آینده انقلاب
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (چهارم اسفند ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت سراوان در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی خود با اشاره به تجمعات غیرقانونی اخیر در تهران و بیان اینکه انشقاق و از بین بردن وحدت بین مسلمانان از اهداف دشمنان اسلام است، گفت: دشمنان با استفاده از گروه های افراطی سعی دارند انسجام اسلامی را از بین ببرد.
وی با بیان اینکه وحدت و انسجام بین مسلمانان برای جهان استکبار سم مهلکی است، افزود: اسلام هراسی و ایجاد نگرشی غلط نسبت به دین و اسلام در جهان یکی از اهدافی می باشد که دشمن با دسیسه و برنامه، پی ریزی کرده است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان دریافت که استکبار و خون خواران عالم قصد دارند در غیرمسلمان و خارجی ها اسلام هراسی به وجود آورند.
وی با اشاره به اختشاشات اخیر تهران که توسط گروهای افراطی صورت گرفته و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان شده است، یادآوری کرد: اختشاش گران با سلاح های سرد اقدام به ایجاد خسارت به اموال عمومی و شخصی کرده و رعب و وحشت در بین مردم ایجاد کردند که سرانجام توسط نیروهای امنیتی ما سرکوب شدند.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور هر گونه تجمع غیر قانونی که موجب آسیب به وحدت و نظام شود را محکوم کرد و توضیح داد: همواره دشمن در صدد ایجاد شکاف در بین جوامع اسلامی است و سعی دارند که با تمام قوا اختلاف ایجاد کند و حفظ وحدت و انسجام اسلامی یک وظیفه شرعی و اسلامی می باشد.
وی با اشاره به هشتم اسفند ماه سالروز امور تربیتی و تریبت اسلامی اذعان داشت: آموزش و پرورش باید به آموزش اسلامی دانش آموزان توجه بیشتری کند و با توجه به اینکه امکان کمرنگ شدن امور الهی در خانه وجود دارد معلم ها توصیه الهی بیشتری داشته باشند.
امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه آینده انقلاب به دست تربیت پذیری اسلامی دانش آموزان و فرزندان این مملکت است، بیان داشت: تربیت علوم اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است که مسئولین آموزشی به این مسئله توجه بیشتری کنند.
وی در پایان با بیان اینکه آحاد و فرق مختلف باید هوشیار باشند و به شایعات گوش ندهند، گفت: دشمنان دست از دسیسه خود بر نمی دارند و مردم جهت حفظ امنیت با مسئولین امنیتی و اطلاعاتی همکاری کنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 10650
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *