800
۰

گلایه مندی شهروندان سراوانی از عدم توزیع به موقع نفت سفید/ یک مقام مسئول: کالابرگ شماره 42 تمدید شد

مسئول روابط عمومی شرکت نفت و فرآورده های نفتی زاهدان گفت: مردم نگران دریافت سهمیه نفت سفید خود نباشند چرا که کالابرگ شماره 42 تا اواخر خرداد تمدید شده است.
گلایه مندی شهروندان سراوانی از عدم توزیع به موقع نفت سفید/ یک مقام مسئول: کالابرگ شماره 42 تمدید شد
به گزارش شستون، جمعی از ساکنین شهرک سبحان شهرستان سراوان از عدم‌ توزیع سهمیه نفت سفید کالا برگ شماره ۴2 توسط نمایندگی مربوطه به این شهرک ابراز گلایه و خواستار رسیدگی مراجع مربوطه شدند..

بلوچ زهی یکی از ساکنان شهرک سبحان و بولوار خلیج فارس شمالی در گفت و گو با شستون اذعان کرد: سهمیه نفت سفید کالا برگ شماره ۴2 در تمامی نقاط شهرستان به جز قسمت بلوار خلیج فارس توزیع شده است.

وی افزود: نمایندگی مربوطه پاسخ تلفن خود را به ندرت می دهد و در پاسخ به چرایی عدم توزیع نفت سفید، نبود نفت را اعلام می کند.

این شهروند سراوانی ادامه داد: چطور امکان دارد تمامی نمایندگی های فروش نفت سفید در شهرستان و روستا ها نفت جهت توزیع داشته باشند اما فقط این نمایندگی نفت جهت توزیع و فروش ندارد؟

شیبک یکی دیگر از شهروندان سراوانی نیز گفت: مسئول نمایندگی فروش نفت سفید در شهرک سبحان همیشه با تأخیر اقدام به توزیع نفت می کند.

وی افزود: گاها به خانوارها پیشنهاد می دهد که نفت خود را به این نمایندگی به فروش برسانند چرا که در حال حاضر نفت جهت توزیع وجود ندارد.

محمد کهن سال مسئول روابط عمومی شرکت نفت و فرآورده های نفتی زاهدان در گفت و گو با اینکه کالا برگ شماره 42 نفت سفید خانوار های شهرستان سراوان در حال توزیع است، گفت: مردم نگران نباشند چرا که کالا برگ شماره 42 تا اواخر خرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به توزیع چهار بار نفت توسط فروشندگی مربوطه، خاطر نشان کرد: سهمیه نفت سفیدی که در حال حاضر در حال توزیع می باشد، جهت ذخیره سازی برای زمستان است.

انتهای پیام/الف.د

 
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 14280
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *