800
۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

راه‌اندازی فراکسیون مناطق محروم در مجلس یازدهم اقدام بسیار ارزشمندی است/ جوانان علاوه بر مطالبه‌گری در میدان عمل حاضر شوند

آیت الله مصطفی محامی گفت: فراکسیون مناطق محروم می‌بایست مسائل مهم مناطق محروم کشور را پیگیری کرده و سپس تصویب قوانین مناسب را در دستور کار قرار دهد.
راه‌اندازی فراکسیون مناطق محروم در مجلس یازدهم اقدام بسیار ارزشمندی است/ جوانان علاوه بر مطالبه‌گری در میدان عمل حاضر شوند
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با دکتر فاضلی، منتخب مردم شریف سراوان، سیب و سوران و مهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از اعلام موجودیت فراکسیون مناطق محروم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: این فراکسیون باید مسائل مهم مناطق محروم کشور را پیگیری کرده و سپس تصویب قوانین مناسب را در دستور کار قرار دهد.

وی ضمن توصیه منتخبان مجلس به حفظ و تقویت ارتباطات مردمی پس از کسب رأی، تاکید کرد: حقوق مردم باید از جانب نمایندگان پیگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با مهم دانستن فرهنگ‌سازی مطالبه‌گری در میان مردم و نقش نمایندگان در این زمینه، خاطرنشان کرد: نشان دادن تفاوت مطالبه‌گری با پرخاشگری بسیار مهم است و می بایست به گونه ای رفتار شود که مردم ما، این فرهنگ درست را فرا بگیرند.
وی با تاکید بر اشاعه فرهنگ مطالبه‌گری در میان نسل جوان، ادامه داد: جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور می‌بایست علاوه بر مطالبه‌گری، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور پیدا کرده و کار را به دست بگیرند.

آیت‌الله محامی تاکید کرد: جایگیری نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف، مسئله مهمی است که باید بر اساس اصل شایسته‌سالاری باشد وگرنه موجب عقب‌ماندگی کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای فعالیت با نشاط و توأم با روحیه جوانیِ جمع نمایندگان استان، تصریح کرد: نمایندگان می‌بایست مردم ما را نمایندگی کنند و با آرمان‌های بزرگ پای در عرصه خدمت به مردم بگذارند

دکتر فاضلی، منتخب مردم سراوان در مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز در این دیدار از راه اندازی فراکسیون شهرهای محروم در مجلس آینده خبر داد و گفت: این فراکسیون شامل حدود ۱۲۰ نماینده شهرستان های محروم از سراسر کشور است و قرار است تا مسایل مربوط به محرومیت را در کشور پیگیری کند.

وی افزود: قرار شد در این فراکسیون که شامل نمایندگان شهرهای کوچک و کمتر توسعه یافته است مسائل برای پیشرفت و توسعه شهرها و کشور به صورت هماهنگ پیگیری شود.

منتخب مردم سراوان در مجلس یازدهم شورای اسلامی همچنین در رابطه با سایر پیگیری‌های صورت گرفته گفت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با همکاری سایر نمایندگان استان، مسائل مهم بهداشتی از جمله تامین زیرساخت‌های پزشکی و بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا و هم‌چنین مسأله آب شرب را پیگیری و حل کنیم.

انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 18521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *