800
۰

سناریوی تازه «آقای متقلب» برای امتیازگیری/ تاج‌زاده؛ کاندیدای عجیبی که انتخابات را قبول ندارد!

اینکه مصطفی تاجزاده مرد شماره یک فتنه و تقلب این روزها قصد ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری دارد نشان از شکل گیری برنامه ای تازه برای جنجال آفرینی از اصلاح طلبان داشته و احتمال تکرار سناریوی ردصلاحیت گسترده را از سوی آنها تقویت می کند.
سناریوی تازه «آقای متقلب» برای امتیازگیری/ تاج‌زاده؛ کاندیدای عجیبی که انتخابات را قبول ندارد!
به گزارش شستون؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با نزدیک شدن به روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هر روز اخبار تازه ای از اعلام آمادگی چهره ای برای ورود به گود رقابت های انتخاباتی در محافل سیاسی و رسانه ای شنیده می شود، اخباری که نشان می دهد چه بسیارند کسانی که بر این باروند صندوق های رای تنها راه ورود به چرخه مدیریت کشور است و در تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب مردم در هر انتخاباتی با اتکا به صندوق های رای سرنوشت کشور را رقم زدند.
این میان اما شنیدن نام برخی که شاید همواره در مقابل باور مردم به حق انتخاب و اعتماد به صندوق های رای در قامت ستون پنجم دشمن تمام قد ایستاده اند بیش از همه تعجب برانگیز باشد. لطیفه تلخی که  بعد از فتنه 88 و شاید قبل تر از آن در فتنه 78 کسی دیگر آن را باور نکند، چهره هایی که این روزها متحول شده و می خواهند با صندوق های رای آشتی کرده و سرنوشت مردم را به دست خودشان بسپارند!
مصطفی تاجزاده  چهره ای است که نام وی با فتنه و تقلب گره خورده، از جمله کسانی است که این روزها زمزمه ورودش به کارزار انتخابات شنیده می شود. چهره ای که در سال 88 به عنوان یکی از چهره های اصلی مروج تقلب در انتخابات، همصدا با سلطنت طلبان، منافقین و دشمنان چپ و راست ملت نوای براندازی سر دهد.
تاج‌زاده؛ نباید در انتخابات شرکت کنیم ولی من کاندیدا می شوم!
او که در جریان انتخابات سال 88 با طراحی اتاق فکر خائنین به کشور و ملت کلید واژه «تقلب در انتخابات» را کلید زد این روزها قصد ورود به رقابت های انتخاباتی را دارد. سوابق  و اظهارات این عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین نشان می دهد اساسا وی شورای نگهبان و نظارت آن را قبول ندارد، وی که در زمره محکومین به فتنه 88 و 78 سابقه حبس را در پرونده خود به یادگار گذاشته همواره بر تحریم انتخابات، عدم حضور اصلاح طلبان پای صندوق رای، عدم کاندیداتوری چهره های اصلاح طلب در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری تاکید کرده است.
او در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 گفته بود اصلاح طلبان نباید به هر قیمت در انتخابات شرکت کنند. وی حتی نسبت به اظهارات خاتمی لیدر جریان اصلاحات مبنی دعوت مردم به شرکت در انتخابات واکنش تندی نشان داده و گفت «دعوت محمد خاتمی از مردم برای شرکت در انتخابات ناامید کردن آنها از اصلاح طلبان است و کشور را به قهقرا خواهد برد»!
وی البته در حالی برای مردم نسخه پیچی می کند که اخبار حاکی از آن است که خود هیچ گاه دست از سر صندوق های رای در هیچ انتخاباتی برنداشته است.
وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در حال که به حسن روحانی رای داده بود در اظهاراتی گفت: «هرگز از رای دادن به آقای روحانی پشیمان نیستم»! چرخش مواضع های مکرر تاجزاده نشان می دهد که او هم رای می دهد هم به انتخابات اعتقاد ندارد؛ هم پای صندوق رای حاضر می شود و هم صندوق های رای را تحریم می کند! شاید بتوان گفت او هم مردی دو هزار چهره در اردوگاه اصلاح طلبان است. 
بوی کباب انتخابات به مشام می رسد
تاجزاده بارها در اظهارات مختلف مدعی شده که در ایران انتخابات مهندسی شده است و به همین خاطر حاضر نیست در هیچ انتخاباتی شرکت کند با این حال با چرخش 180 درجه ای مواضع قبلی خود این روزها در لبه تیغ اعتماد مردم در حال حرکت است تا حساسیت نظام و ملت را نسبت به عملکرد خود مورد آزمایش قرار دهد البته وی در فتنه 78 و فتنه 88 طعم سیلی بی اعتمادی ملت را چشیده و خوب می داند که برگ برنده ی ندارد و نه تنها حضورش در انتخابات بلکه شنیده شدن نام او لطیفه ای تلخ و باور نکردنی است.
اما اینکه او روزی نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرد و امروز با رافت اسلامی در حال جولان دادن سیاسی و اتهام زنی به این و آن ، سودای انتخابات  در سر دارد نشان می دهد که بوی کباب به مشامش خورده است شاید به دنبال امتیازگیری از برخی هم حزبی هایش در انتخابات پیش رو باشد به هر حال بویی که به مشامش رسیده بوی کباب نیست !
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 22440
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *