800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

اهدای عضو یک عمل انسانی و خیرخواهانه است/حماسه سازی در انتخابات با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت انقلابی

حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی گفت: می توانیم با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت جوان انقلابی در انتخابات مانند حماسه سوم خرداد حماسه ساز در صحنه سیاست نیز باشیم.
اهدای عضو یک عمل انسانی و خیرخواهانه است/حماسه سازی در انتخابات با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت انقلابی
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: انتخابات یک امر خطیر و سرنوشت ساز است که وظیفه داریم در این زمینه روشنگری و بصیرت افزایی در راستای مشارکت بیشتر مردم و انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی افزود: اهمیت موقعیت شناسی در انتخابات نکته بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد که موقعیت شناسی خود دارای دو رکن زمان شناسی و درست شناختن محیط است.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: زمانی که زمان را بشناسیم خوب عمل می کنیم پس یکی از موقعیت های انتخابات این است که زمان شناس خوب باشیم و معیار ما در انتخابات کلام مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی اضافه کرد: زمانی که محیط را خوب نشناسیم احتمال خطا و اشتباه زیاد است، ممکن است در انتخاب اصلح دچار مشکل شویم‌.

وی خاطر نشان کرد: باید در انتخابات موقعیت شناس خوب باشیم تا بتوانیم و تشخیص دهیم کاندیدها در مسیر انقلاب هستند یا خیر.

امام جمعه موقت سراوان با اشاره به روز اهدای عضو و اهدای زندگی ، گفت: که می تواند نجات بخش باشد و بسیاری از بیماران را نجات دهد و این امر انسان دوستانه مورد تاکید تمام مراجع تقلید است.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر پس از ۵۷۸ روز در جریان عملیات بیت المقدس، خاطر نشان کرد: این روز به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ ایران ماندگار شد، راز عظمت خرمشهر و ماندگاری عملیات بیت‌المقدس حماسه ای بود که رزمندگان با توکل بر خدا، مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس داشتند، ایجاد کردند.

وی اذعان کرد: همانطور که در حماسه خرمشهر با فرماندهان جوان، مومن و انقلابی توانسته ایم حماسه ایجاد کنیم در صحنه سیاسی ‌ و انتخابات نیز می توانیم حماسه آفرین باشیم و با روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی وارث حقیقی شهدا باشیم.

امام جمعه موقت سراوان بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد به کسی رای دهیم که خط و مشی آن خط و مشی شهدا باشد تا مانند حماسه خرمشهر در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 22652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *