800
۰
لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس ایران - الهلال عربستان/ تقابل سرخابی‌ها در آسیا

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.
پرسپولیس ایران - الهلال عربستان/ تقابل سرخابی‌ها در آسیا
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در فینال زودهنگام لیگ قهرمانان آسیا  شنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر می‌روند.  
شاگردان گل محمدی بعد از برتری برابر تیم استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. آن‌ها در این مرحله به مصاف تیم الهلال عربستان می‌روند. سرخپوشان ایران قصد دارند با تمام قوا به دیدار حریف عربستانی بروند تا با پیروزی در این بازی جواز حضور در نیمه نهایی آسیا را کسب کنند.
 پرسپولیسی‌ها به عنوان  تنها نماینده فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چند بازی تدارکاتی از جمله دیدار دوستانه با سپاهان برگزار کردند.
پرسپولیس
سرخپوشان ایران برای سفر به عربستان با مشکلاتی مواجه شدند. در حالی که گفته می‌شد که عربستانی‌ها کارشکنی کردند و مجوز ورود سرخپوشان را به این کشور صادر نکردند، اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس اطلاعات پرواز را دیر به این فدراسیون ارسال کرده است.
به هر حال سرخپوشان بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی عربستان شدند تا برای بازی با تیم الهلال عربستان آماده شوند.
در آن طرف، تیم فوتبال الهلال عربستان با عبور از سد  تیم استقلال ایران توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و اکنون باید دوباره به مصاف پرسپولیس دیگر نماینده ایران برود.
رسانه‌های عربستانی مدتی پیش از مصدومیت ۷ مهره کلیدی الهلال برابر پرسپولیس خبر دادند، اما  تمرینات الهلال نشان داد که تمام مصدومان این تیم عربستانی می توانند مقابل سرخ های ایران بازی کنند.
به هر حال مشخص شد که عربستانی‌ها قصد سردرگمی حریف ایرانی را داشتند تا تاکنیک این تیم لو نرود. البته کادر فنی پرسپولیس فریب حربه عربستانی‌ها را نخوردند و تیم خود را با تمام قوا به مصاف  الهلال می‌فرستند.
الهلال
 تیم الهلال عربستان با ۳ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان پرافتخارترین تیم آسیایی است. این تیم عربستانی قصد دارد از میزبانی خود در لیگ قهرمانان آسیا  استفاده کند و به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد، اما کار سختی برابر پرسپولیس نایب قهرمان آسیا دارد.
طبق اعلام گل محمدی، قیمت یک ستاره الهلال به اندازه بودجه ۴ سال باشگاه پرسپولیس است، اما بازیکنان سرخپوش با غیرت ایرانی می‌خواهند از سد تیم متمول عربستانی عبور کنند و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.
گومیس ستاره تیم الهلال در بازی با استقلال گلزنی کرد و مدافعان پرسپولیس باید مراقب این بازیکن باشند تا برای سرخپوشان دردسر ساز نشود.
وضعیت  الشهرانی بازیکن الهلال برای بازی با پرسپولیس مشخص نیست، اما سایر بازیکنان مصدوم به این بازی می رسدند و مشکلی ندارند.
تیم پرسپولیس بازیکن محروم برای بازی با الهلال  ندارد، اما رضا دهقانی و مهدی مهدی خانی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند.
تیم‌های پرسپولیس و الهلال تاکنون  در ۱۴ دیدار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۴ برد سهم هر کدام از ۲ تیم بوده و ۶ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. حالا باید دید در نهایت کدام یک از این  تیم‌ها زودتر به پنجمین برد خود می‌رسد.
علاوه بر این، پرسپولیس در آخرین تقابل  با الهلال، در مجموع  بازی‌های رفت و برگشت ۶ بر ۲ مقابل نماینده عربستان شکست خورد.

انتهای پیام/ 
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 23796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *