800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت میان جوانان/ سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خاموش امنیت کشور هستند

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار گفت: باید مباحث مهدویت را عمیقاً ترویج و نشر دهیم به دلیل اینکه با ترویج فرهنگ مهدویت عشق به امام زمان (عج) در جوانان گسترش می‌یابد.
ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت میان جوانان/ سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خاموش امنیت کشور هستند
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یارامام جمعه موقت سراوان ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: جبران فقرها، رفع کاستی ها، انتشار شادابی در جامعه، درمان دردها و گسترده شدن عدالت با ظهور حضرت خواهد بود.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پیدا و پنهان در عرصه های مختلف مراقب و محافظ کشور و مجاهدان خاموشی هستند که بدون اسم و رسم بوده و امنیت مردم و کشور را تامین می کنند و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی ایران دین محور و اخلاق مدار بوده و به کرامت و عزت مردم اهمیت می دهند.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: بسترسازی برای ظهور آن حضرت بر همگان واجب است و با ظهور منجی عالم بشریت، عدالت در تمام جهان گسترده خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ مهدویت، یکی از سنگرهایی است که می‌تواند در جوانان اعتقاد و اخلاق ایجاد کند تصریح کرد: جوانان باید به‌طور صحیح و اصولی فرهنگ مهدویت را بشناسد و عقیده به مهدویت و امامت به‌خوبی به نسل جوان آموزش داده شود.

وی بابیان اینکه باید مباحث مهدویت را عمیقاً ترویج و نشر دهیم افزود: با ترویج فرهنگ مهدویت عشق به امام زمان (عج) در جوانان گسترش می‌یابد.

نورایی یار با اشاره به لزوم تبیین سیره اهل(ع) بیت برای جوانان، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از فرصت نیمه شعبان بستر شناخت امام زمان (عج) فراهم شود.

انتهای پیام/
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 25013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *