800
۰
به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد؛

تجلیل از جهادگران سیب و سورانی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی

رزمایش محوری جهادگران فاطمی در سومین روز از هفته بسیج سازندگی در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
تجلیل از جهادگران سیب و سورانی در  رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی
به گزارش شستون؛ آیین تجلیل از جهادگران سیب و سورانی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور جمعی از مسئولین در سیب و سوران برگزار شد.

داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی خدمت جهادگران مومن و انقلابی شهرستان بیان کرد: رزمایش جهاد گران فاطمی با هدف تجلیل از جهادگران برتر شهرستان و خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان برگزار شد.

وی گفت: گروه های جهادی از مهم ترین بخش های مجموعه بسیج  هستند، با توجه به فقر و محرومیت هایی که در جامعه و علی الخصوص استان سیستان و بلوچستان وجود دارد با  برنامه های نظیر رزمایش جهادگران فاطمی می توان با انجام فعالیت های به ظاهر کوچک و زود بازده در کنار مردم بود تا امید آفرینی در جامعه را ارتقا داد و شاهد رفع فقر در جامعه بود .
 
این مقام مسئول اظهار کرد: عمده فعالیت گروه های جهادی در هفته بسیج سازندگی شامل توزیع 400 بسته کمک معیشتی  به ارزش یک میلیارد و ششصد میلیون ریال، آبرسانی به مناطق روستایی، توزیع آرد در مناطق عشایری بخش پسکوه ، پویش هر پایگاه یک خدمت و برگزاری کلاس های کمک آموزشی است.
 
رحیمی ادامه داد:  خدمت جهادگران را می‌توان در بحران‌های مختلف مانند سیل و زلزله و در مناطق محروم دید  که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت رسانی به مردم و محرومین آماده به خدمت هستند، در واقع این گروه های جهادی سعی در برقراری توازن میان جامعه را دارند که در این امر با رهنمود های ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق عمل خواهند کرد.

کارنامه درخشان گروه های جهادی در سیب و سوران
درازهی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری با عرض تبریک هفته بسیج سازندگی خدمت جهادگران بسیجی بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات جامعه گروه‌های جهادی بهترین پیشنهاد هستند چرا که این جهاد گران از دل مردم و جامعه محلی هستند و قطعا بهترین خدمت را برا مردم منطقه انجام خواهند داد  .
 
وی ادامه داد : فعالیت این گروه‌های جهادی در قالب ساخت و مرمت خانه برای محرومان و ضدعفونی اماکن و معابر  در دوران کرونا  برای مردم این را روشن کرد هرجا و در هر عرصه ای که گروه های جهادی فعالیت کنند موفقیت  و رضایت مردم را به همراه خواهد داشت
 
وی ادامه داد: در عید نوروز و ماه مبارک رمضان نیز فعالیت گروه های جهادی در شناسایی نیازمندان و توزیع کمک های مومنانه بسیار ارزشمند بود.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از 16 جهادگر نمونه شهرستان  قدردانی  شد.
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 25336
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *