800
۰
امام جمعه سراوان:

هدف و گفتمان انقلاب امتداد مسیر انبیاء است/ بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت

امام جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی چون هدف و مسیرش امتداد راه انبیا است دشمنانی از جنس دشمنان انبیا دارد که از ابتدای انقلاب تا کنون علیه انقلاب دشمنی کرده اند و مقابل پرچم حق ایستادند چون مسیر آنها شیطان صفتی بوده است.
هدف و گفتمان انقلاب امتداد مسیر انبیاء است/  بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: در ایام مبارک دهه فجر قرار داریم، فردا ۲۲ بهمن است که یادآور یک پدیده جدید و یک حرکتی که تقریبا بی نظیر در عصرهای اخیر و متفاوت با همه حرکت ها و تغییر در جهان بشریت است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ یک پدیده جدید و متفاوت بود که می شود گفت آرزوی هفت هزار ساله انبیا و هزار و ۴۰۰ ساله اولیای الهی بود که رقم خورد.

خطیب نماز جمعه سراوان ادامه داد: امام فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر باشد اهمیت آن بیشتر است این جایگاه انقلاب اسلامی که هدف نهایی حرکت همه انبیا و اولیای الهی بود را می رساند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه  هر کجا حق برپا شود در مقابل باطل دشمنی می کند، خاطر نشان کرد: البته باید دقت داشته باشیم همانطور که همه انبیا و اولیای الهی دشمن داشته اند، انقلاب اسلامی چون هدف و مسیرش امتداد راه انبیا است دشمنانی از جنس دشمنان انبیا دارد که از ابتدای انقلاب تا کنون علیه انقلاب دشمنی کرده اند و مقابل پرچم حق ایستادند چون مسیر آنها شیطان صفتی بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب های بزرگی در عصرهای جدید رخ داده اما انقلاب اسلامی ایران متفاوت تر از آنها بوده است، انقلاب اسلامی سردمدار و پرچم دار آن یک رهبر الهی بود که با نگاه و توکل به خدا این حرکت را شروع کرد.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه شالوده و ذات انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان متفاوت است، بیان کرد: انقلاب اسلامی مقابل رژیمی به ظاهر قدرتمند  قرار گرفت که ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پیشینه داشت اما انقلاب اسلامی به پیروزی است.

حجت السلام و المسلمین بامری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است در طول تاریخ که بعد از پیروزی به سرعت انقلابش، قانون اساسی، تمام ارکان نظام و انقلاب را به رای مردم گذاشت که هیچ کجای دنیا هیچ حکومتی این ویژگی را ندارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است که در طول ۴۴ سال از آرمانش یک‌وجب عقب نشینی نکرده و مردم آن هر روز در صحنه بیشتر حضور داشته و دارند؛ مردم دلبسته انقلاب هستند، مردم اعتراضاتی دارند از برخی از مسیولین که رفتار صادقانه و انقلابی نداشته اند.

خطیب نماز جمعه سراوان ادام داد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب این عصر است و مردمی ترین حکومت و نظام در دنیاست، امید است در این ایام و در ۲۲ بهمن حضور پرشور و حضور گسترده که تجلی وحدت ملی باشد داشته باشیم تا دشمن از تبلیغاتی که انجام می دهد با سرافکندگی از مباحث انحرافی دست بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی و نقشه راه ملت ایران و نظام اسلامی در دهه های آینده است که باید مورد توجه قرار گیرد. نقشه بسیار زیبا است که امام انقلاب به عنوان رهبر و پرچم دار و چراغ هدایت این راه تهیه کرده اند و این منشور سند راهبردی برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد:  انقلاب چهل ساله شد و  گام دوم را باید محکم تر، غنی تر و با دقت از شروع می کردیم، انقلاب اسلامی قدرت ماورایی به جهت مجاهدت مجاهدان راه خدا دارد، دستاوردهای عظیمی در انقلاب اسلامی داشته ایم، به گفته دشمنان که خود را پیشرفته می دانند در عجب هستند که چگونه به این دستاوردها در انقلاب رسیده ایم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: امتداد جهانی این نهضت یکی از علت های صدور بیانیه بوده است، در مسیری حرکت می کنیم که به نهضت جهانی برسیم ، انقلاب اسلامی ایران بستر ساز ظهور است و این مجاهدت به ظهور منجی عالم بشریت ختم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: غول استکباری و دشمنانی که خود را در دنیا یکه تاز می دانستند رو به افول هستند، شکسته شدن استخوان های استکبار شنیده می شود و در حال غرق شدن هستند، در آخرین نفس های خود تلاش می کنند و هجمه همه جانبه به انقلاب اسلامی وارد می کنند اما رویش شوق انگیز و بهت انگیز نوجوانان و جوانان را مشاهده کردیم که جان خود را در کف دست گذاشتند و به عشق رهبری همانند شهید حججی به انقلاب هدیه کردند.

انتهای خبر/
 
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 26078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *