800
۰
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رخ داد؛

آغاز راهپیمایی وحدت آفرین روز جهانی قدس در دیار نخل و نگاره

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور جمعی از مردم ولایی و مرزدار شیعه و سنی در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
آغاز راهپیمایی وحدت آفرین روز جهانی قدس در دیار نخل و نگاره
به گزارش پایگاه خبری شستون، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، مسئولین، ریش سفیدان، معتمدین، سران طوایف، دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، بازاریان و کسبه، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم مومن، روزه دار و ولایی شهرستان سراوان آغاز شد.

این راهپیمایی از مقابل مسجد جامع علی ابن ابی طالب(ع) (میدان شهدای گمنام) واقع در خیابان امام خمینی(ره) ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی علیه رژیم جعلی و اشغالگر قدس، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل اعلام کردند.

حضور مجدد مردم مرزدار سراوانی در شرقی‌ترین نقطه ایران نشان از همبستگی ساکنین این خطه از کشور با مردم مظلوم فلسطین دارد و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا را در فضای سراوان طنین انداز کردند.

شرکت کنندگان پس از گذر از خیابان امام خمینی(ره) در تقاطع امام خمینی (ره) و خیابان نبوت (چهارراه استادیوم) تجمع خواهند کرد و در این مکان بیانیه روز جهانی قدس قرائت خواهد شد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 26360
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *