800
۰
در کافه گفتگو دختران سراوانی مطرح شد؛

نقش بلاگرها در سوق دادن جامعه به سمت تباهی

کافه گفتگوی دختران با موضوع عفاف و حجاب و نقش بلاگرها در تباهی جامعه در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
نقش بلاگرها در سوق دادن جامعه به سمت تباهی
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ کافه گفتگو دختران با حضور مدیر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان، دبیرکارگروه عفاف و حجاب، دبیراجرایی کانون فرهنگی بانوی بلوچ، مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان با موضوع عفاف و حجاب در سراوان برگزار شد.

افسانه خیرخواه دبیر کارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه، بیان کرد: حجاب از توصیه‌های مهم خداوند و دین مبین اسلام که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده، است.

وی با بیان اینکه پوشش مناسب مختص بانوان نیست و مردان نیز باید حجاب و عفاف داشته باشند، افزود: وقتی فرد دارای پوشش مناسب باشد از جلب توجه نامحرمان و به وجود آمدن مسائل دیگر جلوگیری می‌شود.

دبیرکارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: خداوند متعال برای اینکه از مروارید که بسیار ارزشمند و گرانقیمت است محافظت کند آن را درون یک صدف قرار داده به همین منظور چون وجود انسان ارزشمند است ضرورت دارد با حجاب از آن محافظت کند.

خیرخواه خاطر نشان کرد: ضرورت دارد بانوان در انظار عمومی و در جامعه دارای پوشش مناسب و حجاب اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به باور فرهنگی و اعتقادات دینی که در سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان سراوان وجود دارد بانوان و مردان پوشش اسلامی را رعایت کرده و پوشش اغلب بانوان در این استان چادر که همان حجاب برتر است را دارا هستند.

دبیر کارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: هنگامی که دختران با پوشش نامناسب و خارج از عرف داشته باشند بی‌شک جامعه به قهقرا کشیده می‌شود و ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی را به وجود خواهد آورد لذا لازم است که برای پیشگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند حجاب رعایت شود.

خیرخواه گریزی به آسیب‌های فضای مجازی زد و خاطر نشان کرد: این روزها اینترنت به جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شده اکثر دختران و زنان در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و در این بین افرادی به عنوان بلاگر در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در فضای رها شده مجازی این بلاگرها در حال ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی هستند، اکثرا تولید محتوای غنی ندارند و تخصص خاصی نیز در این زمینه ندارند، در این فضا محتواهایی به اشتراک گذاشته می‌شود که اگر حیا و ایمان قوی نداشته باشیم قطعا به قهقرا کشیده خواهیم شد البته مطالبه ما از نهادهای مربوطه برخورد قاطع با ترویج دهندگان بی‌عفتی، بی‌حیایی و بی‌حجابی در فضای مجازی نیز است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 26640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *