800
۰
فروش عفت به بهانه در آمدزایی؛

حیا لایکی چند!/ بلاگرهایی که اصالت زن بلوچ را به سخره گرفتند

این روزها بلاگرها به بهانه درآمد زایی در فضای مجازی با ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی در حال فروش اصالت زن به غربگراها هستند.
حیا لایکی چند!/ بلاگرهایی که اصالت زن بلوچ را به سخره گرفتند
به گزارش پایگاه خبری شستون،  حجاب ریشه قرآنی دارد و یکی از دستورات مهم دین حفظ حجاب است اما این روزها نفوذ فرهنگ غربی در میان بانوان باعث شده تا به بی‌حجابی روی آورند و این نفوذ از طریق فضای مجازی و رسانه‌های غربی در حال انجام است.

دشمن تلاش می‌کند تا فرهنگ بیگانه و فاسد خود را میان بانوان و خانواده‌های ایرانی ترویج دهد و از این طریق به اهداف خود در جنگ ترکیبی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته، برسد.

حجاب بانوان باعث حفظ جایگاه زن و جلوگیری از گسترش فساد در جامعه می‌شود و دشمن این موضوع را به خوبی فهم کرده به همین دلیل با گسترش شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال زدودن حجاب و عفاف از بانوان ایرانی است.
برخی از بانوان با خودآرایی و بی‌حجابی و نمایش آن در فضای مجازی باعث شدند تا آلودگی بی‌حیایی افزایش یابد و مقدمه‌ای برای برهنگی و آزار و اذیت‌های جنسی و بی‌بندو باری باشد لذا می‌طلبد دستگاه‌های متولی و فرهنگی در جامعه با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشند.

در این میان نقش بلاگرهای زن در ترویج بی‌حجابی را نمی‌توان نادیده گرفت، از سوی دیگر عده‌ای روشنفکر نما مخالف حجاب هستند و آن را عامل افسردگی می‌دانند اما این مسائل با اهداف خاصی از جمله از بین بردن بنیان گرم خانواده‌های ایرانی انجام می‌شود چرا که آنها نقش زن در تربیت جامعه سالم را به خوبی متوجه شده‌اند.

از سوی دیگر بلاگرهایی با پوشش زن بلوچ نیز این روزها در فضای مجازی استان زیاد شده که این افراد با پوشش لباس‌های اصیل بلوچی سعی بر به سخره گرفتن اصالت زنان بلوچ دارند.

بلاگرها مروج بی‌عفتی در جامعه هستند
افسانه خیرخواه دبیر کارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: زن دارای ظرافت است، سوءاستفاده از بانوان در فضای مجازی به‌راحتی صورت می‌گیرد به طور مثال در فضای مجازی برخی از بانوان در حال بلاگری هستند و برای به‌دست‌آوردن پول اقدام به تولید محتواهایی می‌کنند که شأنیت یک زن را پایین آورده‌اند.
وی افزود: در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان بانوان حساسیت بیشتری نسبت به حجاب و چادر خود دارند به‌طوری‌که همیشه اعلام می‌دارند چادر خط‌قرمز ما بانوان است، اما در حال حاضر برخی از بانوان به طور نگران‌کننده در فضای مجازی فعالیت دارند که به آنها بلاگر می‌گویند.

دبیر کارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: بی‌حجابی این نیست که موی سر بانوان پوشیده نباشد، صدایی که نامحرم را در فضای مجازی و حقیقی به خود جذب کنند خود نوعی بی‌حجابی محسوب می‌شود.

خیرخواه با اشاره به ترویج بی‌عفتی توسط بلاگرها در فضای مجازی، اضافه کرد: با بی‌حجابی و بی‌عفتی نمی‌شود درآمدزایی انجام داد، با بی‌حجابی اصالت خود را به غرب‌گراها به فروش می‌رسانیم و فضایی را ایجاد می‌کنیم که دشمن در جنگ نرم به اهداف شیطان صفتانه خود رسد.

وی تصریح کرد: بی‌حجابی آن است اندام و پوشش خود را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارد، چرا خود را قانع می‌کنیم که برای درآمدزایی بی‌حجاب شویم با این اقدام بی‌حجابی را ترویج می‌دهیم.
دبیر کارگروه عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان سپاه شهرستانی سراوان گفت: بی‌حجابی زیبایی به دنبال ندارد؛ بلکه بنده معتقد هستم زیبایی در حجاب است زمانی که پوشش کامل اسلامی داشته باشیم نور ایمان در وجودمان ایجاد می‌شود.

خیرخواه اذعان کرد: بی‌حجابی و بی‌عفتی بلاگرها زمینه سوءاستفاده نامحرم را به دنبال خواهد داشت و مشکلات دیگری را برای آنها ایجاد می‌کند، بانوان باید توجه داشته باشند که اجازه ورود دشمن به طرق مختلف را ندهند چرا که این بار دشمن با ترفند جدیدی و از طریق بانوان می‌خواهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchxinz-23n-id.tft2.html
 
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 26623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *