800
۰
فرماندار سراوان:

ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در ویژه‌برنامه‌های نوروز

فرماندار سراوان گفت: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌ها و ترویج، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ضرورت دارد.
ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در ویژه‌برنامه‌های نوروز
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد: در نوروز سال ۱۴۰۲ در خصوص معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، آداب‌ورسوم شهرستان، تجارب و اتفاقات خوبی رقم خورده است.
 
وی افزود: به‌منظور تسریع در برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر، تمامی اعضاء ستاد نسبت به تعیین برنامه‌های حوزه خود اقدام، نقاط قوت و ضعف را بیان نموده وبر تشدید نظارت بر ارائه خدمات در سرویس‌های بهداشتی نمازخانه‌های، ساماندهی نیروهای جهادی و خدماتی، مناسب‌سازی تجهیز کمپ‌ها در محورهای ورودی خصوصاً در مجتمع خدماتی رفاهی شهرگشت توجه ویژه در معرفی ظرفیت‌های شهرستان در هر حوزه و تبلیغات محیطی نوروز ۱۴۰۳ تأکید شود.
 
 فرماندار سراوان با بیان اینکه باید اقداماتی برای اجرای برنامه‌ها متناسب با این ایام معنوی انجام شود، بیان کرد: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌ها و ترویج، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار ستاد است، و معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ضرورت بسیار دارد که به به‌درستی باید انجام شود.
 
تجلیلی خاطرنشان کرد: تلاش شود با ارائه خدمات متنوع و مناسب با این ایام مدت‌زمان ماندگاری مسافران نسبت به گذشته بیشتر شود.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 27149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *