800
۰
در عصر ارتباطات مشترک مورد نظر در دسترس نیست؛

قطعی عمدی فیبرنوری جمعیت ۸هزار نفری کشتگان را کلافه کرد

قطعی مکرر فیبرنوری در دهستان کشتگان از توابع بخش بم پشت سراوان در سیستان و بلوچستان جمعیت ۸ هزار و ۳۴۹ نفری این منطقه را کلافه کرده است.
قطعی عمدی فیبرنوری جمعیت ۸هزار نفری کشتگان را کلافه کرد
به گزارش پایگاه خبری شستون، در عصر ارتباطات و تکنولوژی اینترنت جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل شده اما این روزه قطعی و اختلال در سرعت اینترنت در نقاط مختلف شهرستان سراوان به ویژه مناطق روستایی و صعب العبور باعث نارضایتی ساکنین این خطه از کشور شده است.

به گفته بخشدار بخش مرزی بم پشت سراوان جمعیت دهستان کشتگان بر اساس آخرین سرشماری ۸ هزار و ۳۴۹ نفر است که در عصر ارتباطات و تکنولوژی از داشتن آنتن و اینترنت پرسرعت محروم هستند.

ساکنین دهستان کشتگان در جنوب شرق‌ترین نقطه کشور از قطعی مکرر اینترنت که برای آنها مشکلاتی را به وجود آورده ابراز گلایه دارند و خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شدند.

به گفته اهالی این منطقه امروز پول نقد به ندرت میان مردم وجود دارد و اغلب از کارت بانکی برای خرید استفاده می‌کنند که با قطعی مکرر اینترنت و یا سرعت پایین و اختلال در آنتن دهی موجب شده تا برای تهیه و خرید مایحتاج روزانه با مشکل مواجه شوند.

میرکزهی بخشدار بم پشت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: قطعی مکرر آنتن و اینترنت در این منطقه علاوه بر مردم مسئولین و دست اندرکاران مربوطه را کلافه کرده است به گونه‌ای که اگر امروز مشکل و اختلال مرتفع شود فردا مجدد گزارش قطعی دریافت می‌کنیم.

وی افزود: بیشتر در این منطقه فیبر نوری به صورت عمدی توسط قاچاقچیان مواد مخدر، سارقین و افرادی که منافع آنها در صورت وصل بودن اینترنت و آنتن در خطر است قطع می‌شود.

بخشدار بم پشت خاطر نشان کرد: قطع فیبرنوری که به صورت عمد انجام می‌شود خسارات سنگینی را برای مخابرات برجای گذاشته است.

میرکزهی تصریح کرد: قطع فیبرنوری در این منطقه بر اثر وزش باد و بارش باران نیست بلکه به صورت عمد است که همه را کلافه کرده است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 26641
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *