800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

ترور؛ منطق اصلی حقوق بشر دروغین آمریکای تروریست پرور

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: اگر کشوری رویکرد مستقل داشته باشد و تسلیم آمریکا نشود، مبادرت به ترور جنایت می‌کنند که این خوی استکباری و تروریست پرور منطق اصلی حقوق بشر دروغین آنهاست.
ترور؛ منطق اصلی حقوق بشر دروغین آمریکای تروریست پرور
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی بیان کرد: حادثه عاشورا در ساعاتی محدود و در دو جبهه حق جبهه باطل و جبهه کرامت و رذالت شکل گرفت؛ جبهه حق روزبه‌روز پر رونق می‌شود.

 وی افزود: قیام امام حسین علیه‌السلام دارای انگیزه و اهدافی بود؛ یکی از آن انگیزه‌ها انگیزه دینی یعنی اقامه دین حفظ دین بود که در آن زمان به انحراف کشیده بود.

 امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به انگیزه اجتماعی و اصلاح فرهنگی جهل‌زدایی قیام سرخ عاشورا، ادامه داد: در عاشورا افراد زیادی شرکت داشتند؛ اما دچار جهل فرهنگی شده بودند امروز نیز باید جهل فرهنگی در جامعه توسط متولیان و نهادهای فرهنگی برطرف شود؛ جوانان اگر اثر دروغگویی و بی‌حجابی را بداند هرگز به سمت چنین مسائلی نخواهند رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان کرد: شنبه ۱۴ مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی است این روز را گرامی می‌داریم، امروز بسیاری از مدعیان حقوق بشر تعریف درستی از انسان و کرامت انسان ارائه نمی‌دهند
 متأسفانه دنبال این هستند که به همه دنیا وجهان حرف نادرست و غلط خود را تحمیل کنند اسم آن را نیز دفاع از آزادی حقوق بشر نهاده‌اند.

 وی تصریح کرد: سردمداران غربی خصوصاً آمریکایی‌ها با خوی استکباری خود اعلام می‌کنند که هر انسان یا کشوری که در جبهه آنها قرار ندارد و رویکرد مستقل دارد دشمن است باید تسلیم آنها شود اگر تسلیم نشود مبادرت به ترور جنایت علیه آن انسان یا کشور می‌کنند این خوی استکباری و جنایت‌کاری و تروریستی و تروریست پرور منطق اصلی حقوق بشر دروغین است.

 امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: رژیم صهیونیستی جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد؛ اما مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر این جنایت‌ها یا سکوت می‌کنند یا به حمایت این جنایت‌ها مشغول‌اند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی بانی تمامی گروهک‌های تکفیری را آمریکا دانست که در حال حاضر نسبت به قرآن کریم هتک حرمت و بی‌احترامی می‌شود که مقابل این بی‌احترامی سکوت و یا حمایت می‌کنند.

 وی اذعان کرد: ۱۷ مردادماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار نام‌گرفته این روز را به خبرنگاران پر تلاش این عرصه تبریک عرض می‌نمایم و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اگر زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران نباشد این لحظه هرگز ماندگار نمی‌شود، خبرنگاران آن را حفظ می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

 امام‌جمعه موقت سراوان گفت: امروز وظیفه خبرنگاران بسیار سنگین است باید دروغ افکنی‌ها و شبهه‌افکنی‌ها را با نشر و مستند واقعیت‌ها تبین کنند.
 انتهای خبر /
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 26680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *