800
۰
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

اجرای 87 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان از اجرای 87 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان خبر داد.
اجرای  87 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، علی ثمره حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران برای انعکاس اخبار، پیگیری مطالبات مردمی و برای انتقال ارزش‌ها به‌ویژه ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بسیار تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سپاه شهرستانی سراوان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 87 عنوان برنامه در سطح پایگاه مقاومت بسیج که محور برنامه‌ها هستند، حوزه مقاومت و سپاه شهرستانی اجرا خواهد کرد، افزود: یک سری از برنامه‌ها قبل از آغاز هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود تا آمادگی لازم برای اجرای برنامه‌ها انجام شود و یک سری از برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با اشاره به اینکه در شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد به فضاسازی مناسب میادین و معابر سطح شهرستان متناسب با هفته دفاع مقدس تأکید شد تا سیمای شهر حال و هوای دفاع مقدس را به خود گیرد.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولین برای پیگیری مشکلات مردم از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم بهترین راه مبارزه با استکبار است.

وی تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان با حضور مسئولین، رژه موتوری با حضور نیروهای بسیجی و مردمی و یگان‌های نظامی و انتظامی، همایش پیاده‌روی خانوادگی برای ایجاد انگیزه و توسعه ورزش همگانی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و پایگاه اسوه در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان اذعان کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی ویژه خواهران و یادواره شهدای زن و نقش‌زن در دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته انجام خواهد شد.

ثمره حسینی گفت: اهدای خون در قالب نذر خون، تجلیل از سربازان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه‌های نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف، همایش جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب هم‌زمان با سراسر کشور نیز از برنامه‌های مهم کلیدی هفته دفاع مقدس در سراوان است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 26743
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *