800
۰
امام‌جمعه سراوان:

انقلاب اسلامی آینه تمام‌نمای ارزش‌های دین خداست

امام‌جمعه سراوان گفت: امروز تجلی‌گاه و آینه تمام‌نمای ارزش‌های دین خدا انقلاب اسلامی است که اگر به این حقیقت بیندیشیم انقلاب اسلامی‌ صفحه ایست برای نشان‌دادن ارزش‌های دین خدا و بستری است که باید برای مقابله با دشمنان دین خدا توجه کنیم.
انقلاب اسلامی آینه تمام‌نمای ارزش‌های دین خداست
به گزارش پایگاه خبری شستون، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور امام‌جمعه سراوان، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از بسیجیان در نمازخانه سپاه شهرستانی برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان با اشاره به وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه (س)، بیان کرد: اهل‌بیت پیامبر (ص) خنثی‌کننده توطئه دشمنان هستند و به‌عنوان الگوی آسمانی برای ما مسلمانان محسوب می‌شوند.
 
وی افزود: این روزها دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای جنگ تبلیغاتی به راه انداخته در کشور ما نیز با هر طیف و مذهب با سخنانی دشمنان دین خدا را همراهی می‌کنند؛ لذا باید در این برهه از زمان هوشیاری داشته باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه پیامبر (ص) محور و ستون وحدت است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال اراده کرده و محبت به پیامبر (ص) را عبادت قرار داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: امروز تجلی‌گاه آینه تمام نمای ارزش‌های دین خدا انقلاب اسلامی است که اگر به این حقیقت بیندیشیم انقلاب اسلامی صفحه ایست برای نشان‌دادن ارزش‌های دین خدا و بستری است که باید برای مقابله با دشمنان دین خدا توجه کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب تحفه‌ای در عصرماست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بستر خداجویی و خدامحوری  را در دنیا نشر داد.
 
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برگزارکنندگان برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده تجلیل شد.
 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 26855
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *