800
۰
در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سراوان مطرح شد؛

موشک های دور برد ایران لرزه بر اندام استکبار انداخته/ انقلاب اسلامی در امتداد عاشورای حسینی است

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان برگزار شد.
موشک های دور برد ایران لرزه بر اندام استکبار انداخته/ انقلاب اسلامی در امتداد عاشورای حسینی است
به گزارش پایگاه خبری شستون، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح امروز در سپاه شهرستانی سراوان با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، امامان جمعه شیعه‌و اهل سنت، علما، معتمدین، ریش سفیدان، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، آزادگان، جمعی از مسئولین و یگان های انتظامی برگزار شد.

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان بیان کرد: آنچه که بر سر مردم مظلوم ایران اسلامی در سال ۱۳۵۹ به وجود آمد همه آن را تشریح کردند و مظلومیت ایران در قبال ۳۷ کشور به صورت مستقیم و ۷۰ کشور به صورت غیر مستقیم بیان شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر افزود: ۳۴ کشور بهترین طرح‌های خود را در کنار عراق علیه ایران اسلامی پیاده کردند آن هم در زمانی که ما آموزش لازم را در خصوص مقابله با جنگ کانال، عبور از میدان مین و جنگ عبور از آب را ندیده بودیم، دکترین نظامی خود را پای کار آورده بودند، ما با صحنه هایی مواجه می شدیم که برای اولین بار مشاهده می کردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس را سیر کنید امروز انقلاب اسلامی برای جهانیان و بسیاری از کشورها به الگو تبدیل شده است، افرادی از انقلاب انقلاب دفاع کردند که از آحاد مختلف مردم بودند و از حریم و ولایت دفاع کردند.

ظریفی خاطرنشان کرد: امروز دستاوردهای مختلفی را به دست آورده ایم، دستاوردهای نظامی و قدرت نظامی که امروز به دست آوردیم به برکت هشت سال دفاع مقدس است امروز به دلیل موشک های دور برد و نقطه زنی که داریم لرزه بر اندام استکبار افتاده است.

وی تصریح کرد: در صحنه سیاست به وسیله دولت انقلابی پیروزهای مختلفی حاصل شده است که نشأت گرفته از مقاومت اسلامی است، پول های بلوکه شده در کشورهای مختلف آزادو به صورت مرحله ای در حال ورود به کشور است.

به گفته این مقام مسیول کشورهایی که در زمان جنگ به عراق و صدام حسین تجهیزات جنگی و سلاح های نظامی می فروختند امروز برای خرید پهپاد، موشک و سلاح های نظامی دست به سوی ایران دراز کرده اند.

ظریفی گفت: کشورهای مختلف با ایران اسلامی عهده و پیکان می بندند در حوزه صنعت، کشاورزی، اقتصادی و علم و فناوری سر آمد هستیم و همه این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در حاشیه این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، رشادت ها و دلاوردهای ملت ایران است، انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام و حماسه عاشورای حسینی قرار دارد که آغاز این نهضت از سال ۴۲بود.

وی افزود: حضرت امام(ره) در شرایطی که خفقان و وحشت حاکم بود افشا گری کرد، انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید بعد از پیروزی دشمنان اقدامات زیادی انجام دادند بهترین چهره ها که می توانستند در تثبیت و پیشرفت انقلاب موثر باشند را از ما گرفتند، جنگ را بر ما تحمیل کردند ولی با اقداماتی که بیش از از ۴۳ کشور و دو ابر قدرت شرق و غرب علیه ایران انجام دادند ملت ایران به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در همه بحران ها فتنه ها و شرایط سخت و تحریم های فلج کننده را برای ملت ایران طراحی و اجرا کردند اما ملت ایران ایستادگی از خود نشان دادند.

ثمره حسینی تصریح کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم بصیر و فهیم و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی سه مولفه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با وجود این سه مولفه دشمن آروزی براندازی نظام را به گور خواهد برد.

انتهای خبر/
شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 26750
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *