800
۰
در ششمین روز از هفته دفاع مقدس؛

اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد.
اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و اجتماع بزرگ زمان و دختران جهاد و مقاومت با حضور فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و جمعی از جوانان و نوجوانان در محل نمایشگاه دفاع مقدس واقع در سالن ورزشی هنرستان کار و دانش شهرستان برگزار شد.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این اجتماع بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی ملت بزرگ ایران، رزمندگان و شهداست.

وی افزود: در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، عوامل متعددی برای پیروزی انقلاب مطرح شد؛ اما سه عامل اساسی و مهم اسلام، رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و ملت ایران باعث انقلاب اسلامی پیروز شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب منافع ابرقدرت‌ها به خطر افتاد، ادامه داد: دشمن در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد که هدف مستکبرین و آمریکایی‌ها از حمله این بود که نظام اسلامی را در نطفه خفه کند.

ثمره حسینی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی فرازوفرودهای زیادی رخ داد؛ اما ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و حضور جوانان در میادین دفاع مقدس و پشتیبانی ملت باعث شد بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

وی تصریح کرد: گرچه خسارت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس بر ما تحمیل شد؛ اما دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم که امروز بر قله افتخار و عزت ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان اذعان کرد: عزت استقلال به‌وسیله دوران دفاع مقدس به دست آوردیم، کار دشمن دشمنی‌کردن است، اقدامات بسیار زیادی از تحریم‌های فلج‌کننده تا موضوعات فرهنگی انجام داده؛ اما به‌واسطه اینکه مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس دیده؛ اما جرئت حمله نظامی را ندارند.

ثمره حسینی تصریح کرد: جوانان در گام اول انقلاب حماسه بزرگی را آفریدند و آنها دفاع مقدس بود، در دوران سخت به‌واسطه جان‌فشانی جوانان از سختی‌ها عبور کردیم، در گام دوم انقلاب جوانان نیز می‌توانند حماسه‌ساز و افتخارآفرینی داشته باشند. با نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی می‌توان ایران اسلامی را به‌عنوان الگوی پیشرفت نظام اسلامی به دنیا معرفی کنیم.

وی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هفت مؤلفه ویژه اخلاق و معنویت، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت دینی و روابط خارجی، اقتصاد، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی مشخص شده است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: امروز دشمن در فضای مجازی برنامه دارد باید هوشیار باشیم که در دام دشمن گرفتار نشویم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 26764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *