800
۰
صبح امروز انجام شد؛

راهپیمایی حمایتی از کودکان مظلوم غزه در سراوان

راهپیمایی حمایتی از کودکان مظلوم غزه و فلسطین صبح امروز در سراوان برگزار شد.
راهپیمایی حمایتی از کودکان مظلوم غزه در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه صبح امروز با حضور نماینده حوزه انتخابیه سراوان، فرماندار، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، فرمانده سپاه شهرستانی، علما، معتمدین، سران طوایف، فرهنگیان، دانش‌آموزان و مادران در سراوان برگزار شد.
 
 سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در این مراسم بیان کرد: امروز مردم غیور و بلوچ سراوانی در این مکان جمع شده‌اند تا حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خود را از اسرائیل اعلام نمایند و جنایات غیرانسانی آنها را محکوم کنند.

وی افزود: اسرائیل و انگلیس چه جنایاتی انجام داده‌اند؛ چه کشورهایی با سرمایه‌هایشان از اسرائیل غاصب حمایت و پشتیبانی کردند، خداوند در سوره توبه می‌فرمایید، جدال کنید با اینها ترس و وحشتی که از مسلمانان بین آنها وجود دارد رسوخ پیدا کند.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: اگر دلهای مردم مسلمان و مومن آسیب دید صبر عنایت می‌کند که دل‌ها تسکین پیدا خواهد کرد و در نهایت پیروزی و موفقیت از آن مسلمانان و مؤمنین هست
 
ظریف خاطرنشان کرد: امروز اگر گردان‌های قسام و حماس خوش می‌درخشند و تا امروز ارتش قوی به اصلاح عامه مردم که اسرائیل بود از لانه عنکبوت هم از گردان حماس ضعیف‌تر است.
 
وی اضافه کرد: گردان‌های حماس هنوز توان خود را به رخ اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار نشان نداده؛ اما شاهد هستیم در سه روز اول نبرد میان حماس و اسرائیل غاصب، اسرائیل دست‌های خود را بالا برد و فریاد زد که اربابش به کمکش بیاید.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: اگر امریکا حضور پیدا نمی‌کرد و پول‌های بعضی از کشورها سرازیر نمی‌شد برای اسرائیل غاصب و اگر انگلیس پلید پشتیبانی نمی‌کرد مگر اسرائیل می‌توانست دوام بیاورد.
 
ظریفی افزود: امامین انقلاب فرمودند اگر امت‌های مسلمان هر کدام یک سطل آب بر اسرائیل بریزند اسرائیل از بین خواهد رفت و ما به‌عنوان بلوچ می‌گوییم ای اسرائیل غاصب اگر آب دهان مردمان بلوچ ریخته شود تو و آمریکا به‌عنوان غاصب از بین خواهید رفت.
 
 وی تصریح کرد: ما قوم بلوچ از این تریبون اعلام می‌داریم که آماده هستیم با تمام توان و قوا به جهاد برویم و چنانچه فرمانده معظم کل قوا و ولی‌امر مسلمین فرمان دهد گوش به فرمانشان هستیم و راهی جهاد خواهیم شد.
 
 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: قوم بلوچ ثابت کرده در طول عمر با برکتی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد پایبند به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی بوده‌اند و امروز هم فریاد می‌زنیم ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده.
 
 ظریفی خاطرنشان کرد: از تمامی افرادی که امروز با شوروشوق در این راهپیمایی شرکت کردند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادن قدردانی می‌کنم خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: ای مسلمانان صبر کنید، وعده خدا حق است، مبادا کسانی یقین به وعده الهی ندارند شما را سست کنند گرچه فتح و پیروزی از آن مسلمانان و مؤمنین خواهد بود.
 
 وی اذعان کرد: امروز افتخار بزرگی نصیب مردمان سراوان شده آن هم پشتیبانی و حمایت از فرزندان غزه که شهید شدند، کودکانی که به‌جای اینکه در آغوش پدر و مادر باشند در خاک خوابیده‌اند، می‌گوییم ای مادران شهدای غزه و فلسطین و ای کودکان بی‌دفاع فلسطین در کنار شما هستیم، شما تنها نیستید و اطمینان داریم بر اساس آیات، روایات و احادیث معتبر نصرت و پیروزی از آن مسلمانان است.
 
 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد گفت: زنان شهیده، کودکان و رزمندگان و ایثارگران غزه و فلسطین شما تنها نیستید، امت بلوچستان آماده است اگر فرمانی از سوی ولی‌امر مسلمین صادر شود با تمام توان جهاد کنند.
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 26936
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *