800
۰
امام‌جمعه سراوان:

امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر یکی از والاترین و زیباترین عبادت های راه خداست

امام‌جمعه سراوان گفت: امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از والاترین و زیباترین عبادت‌های راه خداست که بستر را برای خوبی‌ها و ارزش‌ها فراهم می‌کند.
امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر یکی از والاترین و زیباترین عبادت های راه خداست

به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر با حضور دبیر ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر استان، نماینده حوزه انتخابیه، فرمانده سپاه شهرستانی و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه سراوان برگزار شد.

وی بیان کرد: امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از والاترین و زیباترین عبادت‌های راه خداست که بستر را برای خوبی‌ها و ارزش‌ها فراهم می‌کند.

وی افزود: در شهرستان سراوان با همکاری و همیاری تمامی افراد عضو در ستاد امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر مطالبات مردمی پیگیری و به سرانجام رسیده است.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: خداوند مسلمانان را در قرآن گروهی معرفی می‌کند که سودمند هستند، سودمندی مسلمانان به این جهت است که پرچم دار امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه اندک افرادی هستند که رفتارشان در تراز انقلاب نیست و منکر را در ذهن مردم تولید می‌کنند، تصریح کرد: یکی از بسترهای بندگی این است که فضایی ایجاد شود که مردم ما در صف سیلندر گاز نباشند.

وی اضافه کرد: هیچ فردی نباید برای احیای این دو فریضه مهم کوتاهی انجام دهد چرا که آنچه باعث متمایز شدن مسلمانان نسبت به دیگر ادیان شده فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان نبود مطالبه صحیح از افرادی که دارای مسئولیت هستند بسیار کمرنگ است لذا وظیفه داریم این فریضه را همگانی کنیم و مردم خطاهای دیگران را با ساز و کار اسلامی و با اخلاص و حفظ حرمت بدون هوا و هوس دنبال کنند.

وی اذعان کرد: امروز حکومت اسلامی تشکیل شده و این بستر فراهم شده، خدا به ما این فرصت را داده که برای تحقق حکومت جهانی بستر سازی کنیم، افق و فلسفه انقلاب اسلامی نیز بستر سازی برای تشکیل حکومت جهانی است.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای فرضیه مهم امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر قیام سرخ عاشورا را در تاریخ ماندگار کرد، گفت: بهتر است خوبی را سفارش و بدی ها که همان منکرات هستند را منع کنیم.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 26987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *