800
۰
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

تجلیل از مربیان و مسئولین هیئت‌های ورزشی در سراوان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از مسئولین و هیئت‌های ورزشی در سراوان تجلیل شد.
تجلیل از مربیان و مسئولین هیئت‌های ورزشی در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ علی ثمره حسینی در مراسم تجلیل از مربیان و مسئولین هیئت‌های ورزشی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، بیان کرد: توانمندی‌ها و استعدادهای درخشانی در حوزه ورزشی در شهرستان سراوان وجود دارد که با هم‌افزایی و مطالبه‌گری صحیح می‌توان اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داد.

وی افزود: به‌واسطه انعکاس خبری مناسبت از اجرای برنامه‌های ورزشی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود امروز از شهرستان در انظار مردم یک چهره فرهنگی ارائه شده است.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: در شهرستان سراوان زمینه انجام کار فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وجود دارد که می‌طلبد در کنار یکدیگر قرار گیریم و برای اجرای آن دست‌به‌دست هم دهیم.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ورزشی بسیج اقدام بسیار ارزشمندی بود که با این گستردگی برای اولین در شهرستان سراوان با حضور مسئول استانی برگزار شد که جای قدردانی از تمامی افرادی دارد که در این کار همکاری و همیاری لازم را داشتند.

وی تصریح کرد: بسیج از مردم و برای مردم است در زمینه ورزش یک سری دغدغه‌هایی وجود دارد که باید رفع شود پس هر آنچه در توان داریم برای این مر به کار گیریم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: محلات یک فرصت مناسب است تا شور و هیجان را در میان جوانان و نوجوانان این مناطق ایجاد کنیم چرا که هر آنچه ما به ورزش اهمیت دهیم از سمت دیگر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ثمره حسینی اذعان کرد: می‌طلبد در این راستا خیرین را پای‌کار بیاوردیم و حس مسئولیت را میان اقشار مختلف در این زمینه بیدار کنیم تا دیگر شاهد روی‌آوردن جوانان و نوجوانان به ناهنجاری‌ها نباشیم.

انتهای خبر/
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 26998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *