800
۰
با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران؛

دانش‌آموزان برتر فرهنگی و هنری در سیب و سوران تجلیل شدند

طی مراسمی از دانش‌آموزان‌ برتر فرهنگی و هنری در سیب و سوران تجلیل شد.
دانش‌آموزان برتر فرهنگی و هنری در سیب و سوران تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار شستون، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر فرهنگی و هنری دبستان فرهنگیان سوران بیان کرد: با تلاش مربیان پرورشی در آموزش‌وپرورش شاهد تحقق آرمان‌های امام (ره) هستیم.

وی افزود: با وجود تبلیغات مسموم دشمنان اسلام، افتخار داریم که نسل جوان، هم اکنون استوار در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی از خود نشان داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران با بیان اینکه تجلیل و تکریم از افراد شاخص و برگزیده مورد تأکید دین خدا و بزرگان اسلام و شیوه پیامبر (ص) و ائمه اطهار بوده است، ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در هفته بسیج و همکاری گروه‌های فرهنگی و هنری مدارس با بسیج و سپاه که آرمان‌های امام راحل (ره) را برای نسل جواب بازگو می‌نمایند بر خود فرض دانستیم که از زحمات دانش‌آموزان عزیز و مربیان پرتلاش پرورشی شهرستان قدردانی نماییم.

سهرابی ضمن تأکید بر انتخاب حجاب برتر اسلامی دختران، خاطرنشان کرد: زنان و دختران باحجاب، باعزت و دارای ارزش‌های والا هستند که نشان از شخصیت این بزرگواران است.

وی در ادامه دانش‌آموزان را توصیه به نماز اول وقت نمودند که تأثیر بسزایی در ایجاد آرامش برای هر انسان و در نتیجه به‌دست‌آوردن موفقیت‌های روزافزون در تمامی زمینه‌های زندگی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران با بیان اینکه دانش‌آموزان با علم‌آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی خود آینده‌ای روشن برای نظام رقم خواهند زد، اذعان کرد: ارتقای کیفی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری از اهداف این نهاد مردمی است.

سهرابی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان، گفت: دانش‌آموزان عزیز قدر خودتان و انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد، پیر و جوان به‌دست‌آمده است را بدانید و بدانند که در بهترین دوران زندگی خود قرار دارید و آینده خوبی که انتظار آن را می‌کشید با تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی منسجم امروز میسر خواهد شد  و همیشه پله‌های پیشرفت و ترقی با حرکت آهسته ولی دائم به دست خواهد آمد.

در پایان مراسم، از دانش‌آموزان موفق در رشته‌های فرهنگی و هنری و همچنین مربیان پرورشی دبستان فرهنگیان سوران تجلیل و جوایزی به آنان اهدا شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 27014
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *