800
۰
با حضور مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه سلمان؛

نخستین آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان بسیج و سپاه در سیب و سوران برگزار شد

نخستین آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان بسیج و سپاه با حضور جمعی از مسئولین در سیب و سوران برگزار شد.
نخستین آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان بسیج و سپاه در سیب و سوران برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، نخستین آیین تجلیل و تکریم بازنشستگان وابسته بسیج و سپاه با حضور مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه و فرماندار سیب و سوران برگزار شد.

میری، مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه سلمان؛ در این مراسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگان ذخیره علمی و عملی این مملکت‌اند و بازنشسته از شاغل جدا نیست، بازنشسته آینده شاغل است.

وی بازنشستگی را در ادامه زندگی همه افراد دانست و تصریح کرد: این بازنشستگان بسیج و سپاه بودند که انقلاب اسلامی را حفظ و برای ما به ارمغان آوردند، بسیج متعلق به بازنشستگان و همواره پذیرای این عزیزان است.

مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه سلمان ادامه داد: انجام خدمت انقلابی و جهادی هیچ‌وقت بازنشستگی ندارد، همکاران بازنشسته و خدوم بسیجی همیشه برای خدمت در صحنه حضور دارند.

میری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عمر رژیم صهیونیستی به ۲۵ سال آینده نخواهد رسید، تصریح کرد: رژیمی که شعار انتقال جنگ به سرزمین‌های دیگر می‌داد امروز نه‌تنها به این شعار خود تحقق نبخشیده، بلکه گرفتار مسلمان جبهه مقاومت و حماس شده است.


مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه سلمان باتوجه‌به بعد مسافت و معضلات سفر بازنشستگان عزیز به شهرستان سراوان بیان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مناسبی که میان کانون بسیج بازنشستگان سپاه سلمان و کانون بسیج بازنشستگان شهرستان سراوان صورت‌گرفته است ازاین‌پس تمامی خدمات بازنشستگان وابسته بسیج و سپاه برای حوزه سرزمینی سیب و سوران توسط معاونت اداری و پشتیبانی سپاه سیب و سوران صورت می‌پذیرد.

در پایان این مراسم، از ۲۸ نفر از بازنشستگان وابسته بسیج و سپاه در سیب و سوران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 26882
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *