800
۰
فرماندار سراوان:

راهداران حافظان جان انسان‌ها در جاده‌ها هستند

فرماندار سراوان گفت: راهداران حافظان جان مردم در جاده ها هستند و با توجه به اینکه نجات یک انسان را برابر با نجات انسایت و جامعه دانسته اند، اهمیت کار این عزیزان مشخص می‌شود.
راهداران حافظان جان انسان‌ها در جاده‌ها هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در دیدار با راهداران سراوانی ضمن تبریک هفته راهداری از زحمات راهداران شهرستان سراوان قدردانی کرد و این هفته را فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری دانست و بیان کرد: هفته حمل و نقل جاده‌ای و راهداری زمان مناسبی است برای معرفی راهداران خدوم و تلاشگر که بخش اعظمی از رونق اقتصادی کشور را مدیون آنها هستیم.

وی افزود:‌‌ راهداران حافظان جان مردم در جاده ها هستند و با توجه به اینکه نجات یک انسان را برابر با نجات انسایت و جامعه دانسته اند، اهمیت کار این عزیزان مشخص می‌شود.

فرماندار سراوان اضافه کرد: راه‌ها یک سرمایه ملی هستند که حفظ و حراست از آنها نیازمند فعالیت نیروهای متخصص است و کار راهداران هیچ‌گاه تمامی ندارد و در واقع هرچه بیشتر کار شود، نیازها بیشتر احساس می‌شود.

تجلیلی گفت: انتظار و توقع ما از مجموعه اين است كه همچون گذشته با تجربه خود براي خدمات رساني بهتر در جاده‌ها تلاش داشته باشند.

 انتهای خبر/
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 27053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *