800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

ثبت‌احوال؛ امین هویت اقوام و طوایف ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: ثبت‌احوال امین هویت اقوام، طوایف و ملت شریف ایران است و رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.
ثبت‌احوال؛ امین هویت اقوام و طوایف ملت ایران است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سید علیرضا میری بنجار در دیدار با رئیس ثبت‌احوال شهرستان ضمن تبریک روز ثبت‌احوال، بیان کرد: ثبت‌احوال امین هویت اقوام، طوایف و ملت شریف ایران است و رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.

وی افزود: ثبت‌احوال مهرستان علی‌رغم حجم کار زیاد و حساسیت بالای مأموریت، با مدیریت بسیار خوب بهمن اربابی و مجموعه همکارانش، از آن دسته از اداراتی بوده که طی سال‌های متمادی نمره بسیار عالی از مردم شریف شهرستان و همچنین از مسئولین استانی کسب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: باتوجه‌به هم مرز بودن استان با کشورهای پاکستان و افغانستان و حجم بالای ورود اتباع بیگانه که به‌صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند، مأموریت ثبت‌احوال را سنگین‌تر می‌کند و نیاز است که دقت بالایی داشته باشند تا از هویت اقوام طوایف و ملت ایران سوءاستفاده نشود.

هویت اقوام و طوایف خط‌قرمز ثبت‌احوال است
بهمن اربابی رئیس ثبت‌احوال شهرستان مهرستان از همکاری و همراهی سپاه تشکر کرد و گفت: هویت اقوام، طوایف و مردم شریف مهرستان خط‌قرمز ثبت‌احوال و ما به‌عنوان خدمتگزار مردم اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین سوءاستفاده‌ای صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: هرچند ما به کل حوزه سرزمینی اشرافیت کامل را داریم و اقوام را می‌شناسیم؛ ولی باتوجه‌به همسایگی با کشورهای پاکستان و افغانستان و ورود اتباع غیرمجاز از عموم مردم، اقوام، طوایف، معتمدین، دهیاران و شوراها، بهورزان تقاضا داریم که با ما همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این مأموریت را به‌خوبی انجام دهیم.

گفتنی است؛ در پایان از بهمن اربابی رئیس ثبت‌احوال، به مناسب گرامیداشت روز ثبت‌احوال و خدمات شایسته‌شان با اهدای لوح تقدیر و قاب قدردانی شد.
انتهای خبر/
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 27069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *