800
۰
در پیام مشترک امام‌جمعه و فرماندار سراوان مطرح شد؛

دهه فجر یادآور بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران است

امام‌جمعه و فرماندار سراوان به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیر. زی شکوهمند انقلاب اسلامی ایرانی پیام تبریک صادر کردند.
دهه فجر یادآور بصیرت مردم ولایت‌مدار ایران است
به گزارش شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری و سعید تجلیلی در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن چهل و پنجمین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان سراوان تبریک گفتند و در ادامه این پیام مطرح شده است: در ظلمت رژیم طاغوت، فجر انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ طلوع کرد و خط بطلانی بر ظلمت و تاریکی رژیم شاهنشاهی کشید و بار دیگر ملت ایران با فداکاری و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) تاریخ‌ساز شد.

در این پیام آمده است: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

در ادامه این پیام عنوان شده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی وارد چهل و پنجمین سال عمر پر برکت خود می‌شود که انوار الهام‌بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را دربرگرفته و موجب بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شده است.

در گوشه دیگر از این پیام مطرح شده است: در طول ۴۴ سال گذشته قدرت استکباری آمریکا پیاپی از انقلاب اسلامی ضربه خورده و روزبه‌روز افول یافته و جایگاه خود در منطقه و نظام بین‌الملل را ازدست‌داده است؛ ازاین‌رو استکبار همواره علیه امواج کوبندهٔ انقلاب اسلامی پاتک نموده است؛ اما این اقدامات مذبوحانه‌اش کارگر نیفتاده و انقلاب باعزت و اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را طی نموده است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 27226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *