۰

پیام تبریک فرماندار و امام‌جمعه سراوان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

امام‌جمعه و فرماندار سراوان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن پیام تبریک صادر کردند.
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه و سعید تجلیلی فرماندار سراوان به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن پیام مشترک صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ماه بهمن و ایام دهه مبارک فجر، علی الخصوص 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد بلکه به‌عنوان نقطه تحول‌سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن در قالب بیداری اسلامی و گام دوم انقلاب در منطقه مشاهده می‌شود.

 22بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.

مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال هم چون سنوات گذشته در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهندداشت و نشان خواهندداد که دست ملتی که حضرت امام(ره) آنها را برتر از امت عهد رسول‌الله دانستند بسته نیست و منافع ملی را اولویت اول خود قرار می‌دهند.

اینجانبان ضمن عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم شریف، هوشیار و همیشه در صحنه شهرستان سراوان دعوت می‌نمایبم تا امسال نیز هم چون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت، اقتدار و همکاری ملی شرکت نمایند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 27263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *