800
۰
دبیر بنیاد بین المللی غدیر سراوان:

اسرائیل به دنبال تصویرسازی وارونه؛ مظلوم‌نمایی و تطهیر جنایاتش است

بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان سراوان با صدور بیانیه‌ای جنایات و زورگویی‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
اسرائیل به دنبال تصویرسازی وارونه؛ مظلوم‌نمایی و تطهیر جنایاتش است
به گزارش پایگاه خبری شستون، بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان سراوان با صدور بیانیه‌ای جنایات و زورگویی‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

 بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
 «ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)
« آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است ».

پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی در حمله غافلگیرانه طوفان الاقصی، رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی از یک سو دیوانه‌وار و به تصور جبران شکست مفتضحانه خویش، حملات کور، وحشیانه و شبانه‌روزی با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری، خانه‌های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرده و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته‌جمعی ساکنان این منطقه محروم نموده و از سوی دیگر با مظلوم‌نمایی و گزارش‌های نادرست و حتی تصویرسازی وارونه، سعی در مظلوم‌نمایی و تطهیر  هیولای دیوسیرت اسقاطیلی نموده است.


 دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر سراوان در ادامه این بیانیه ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه‌های مقاومت و تبریک پیروزی‌های طوفان اقصی، حمایت همه‌جانبه خویش را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه اعلام کرده و از همه دولت‌های عربی و اسلامی، چهره‌های تأثیرگذار و همه آزادی‌خواهان جهان و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت‌سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل‌آورند.

در ادامه این بیانیه آمده است که ظلم و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده متکی به امداد الهی سرانجام پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت‌طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد».

پایان کلام را به ذکر این آیه از قرآن کریم اختصاص می‌دهیم که می‌فرماید:
 «إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)
بی تردید کسانی که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.

صدق الله العلی العظیم

انتهای خبر/


جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 26839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *