800
۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت از دانشگاهیان و دانشجویان سراوانی جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان با صدور پیامی از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.
دعوت از دانشگاهیان و دانشجویان سراوانی جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ با صدور پیامیاز مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، طلوع فجر اسلام و نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان و یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی(قدس سره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و طلوع خورشید استقلال و آزادی در تاریخ ایران و جهان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب، از همه دانشگاهیان عزیز دعوت نموده تا با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نظام جمهوی اسلامی را به رخ جهانیان بکشند و نشان ‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین، از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، وطن، اقتدار، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 27264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *