800
۰
فرماندار سیب و سوران:

حضور باشکوه مردم مهم‌ترین مولفه انتخابات است

فرماندار سیب و سوران گفت: مهم‌ترین مؤلفه در برگزاری انتخابات است چرا که مشارکت مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب است و ما باید شرایط را برای انتخابات سالم و پر شور فراهم کنیم.
حضور باشکوه مردم مهم‌ترین مولفه انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری شستون، فرشاد گرگیج در نشست هم اندیشی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه بخش هیدوچ که با محوریت انتخابات در محل سالن اجتماعات شهرداری هیدوچ برگزار شد، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا،‌دهیار و اهالی روستا را اولین اصل موفقیت بیش از پیش ذکر کرد و افزود: داشتن هدف مشترک توأم با هم‌فکری و پرهیز از دودستگی و اختلاف در تصمیم‌گیری‌ها سبب توسعه و آبادانی هرچه بیشتر روستا خواهد شد.

وی مهمترین مؤلفه در برگزاری انتخابات را حضور باشکوه مردم دانست و بیان کرد: مشارکت مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب است و ما باید شرایط را برای انتخابات سالم و پر شور فراهم کنیم. اگر به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات نگاه کنیم ایشان همواره تأکید ویژه‌ای بر مشارکت بالا دارند و آن را به‌عنوان اولویت اساسی در هر انتخاباتی که در کشور برگزار شود می‌دانند.

فرماندار سیب و سوران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاوردها و پیگیری های صورت گرفته در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف جهت رشد و پیشرفت سیب و سوران اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که در چند سال اخیر با مشکل مواجه بوده و یا به نوعی متوقف شده بودند با پشتکار و نگاه بلند دولت سیزدهم و تلاش‌های مجموعه اداری شهرستان و حمایت‌های خوب مسؤلین استانی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

همچنین دهانی سرپرست بخشداری بیان کرد: مردم شریف بخش هیدوچ مردمی نوع دوست، مهمان‌نواز، انقلابی و ولایت مدار هستند که در تمام بزنگاه‌ها از میهن و انقلاب پشتیبانی کرده‌اند و همچنان استوار و ثابت قدم برای اعتلا و سرافرازی این خاک قدم بر می‌دارند؛ شاهد این مدعا شهدای عالیقدری است که بسان ستاره‌ای پر فروغ در آسمان این بخش می‌درخشند.

وی با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مؤلفه «رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت» تأکید شده است، اعلام کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رأی مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای «افزایش حضور مردم در انتخابات» فراهم کنیم.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 27295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *