800
۰
رئیس اداره امور عشایری سراوان:

نقش کلیدی و اساسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

رئیس اداره امور عشایری سراوان با اشاره به نقش کلیدی و اساسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اکنون توپخانه دشمن به سمت انتخابات نشانه‌گیری کرده و ما مردم باید با هر رأی خود این توپخانه را منهدم کنیم و با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام نماییم.
نقش کلیدی و اساسی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سلمان قدوسی در آستانه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم مؤمن، نمازگزار و انقلابی روستای دهک، بیان کرد: انتخابات در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است و از ارکان لاینفک حاکمیت اسلامی در ایران است.

وی افزود: در سال ۱۳۵۷ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دو اصل ارزش‌های دینی و اسلامی در کنار اراده و خواست مردم به پیروزی رسید.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان سراوان در خصوص مردمی‌بودن انقلاب اسلامی ایران گفت: در دنیا اکثر انقلاب‌ها ابتدا به‌وسیله مردم اتفاق افتاده است؛ اما بعد از مدتی عده‌ای آن را از مردم گرفتند و در اداره آن به مردم نقشی واگذار نشده است.

قدوسی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه نقش‌ها به مردم واگذار شده است و این مردم هستند که در همه امور تأثیرگذار هستند، این مردم هستند که مجلس را که محل قانون‌گذاری است را تشکیل می‌دهند، مردم هستند که به‌صورت مستقیم رئیس قوه مجریه را که رئیس‌جمهور است را انتخاب می‌کنند و این مردم هستند که نمایندگان مجلس خبرگان که وظیفه آن‌ها تعیین رهبری است را انتخاب می‌کنند پس نقش مردم در نظام اسلامی نقشی کلیدی و اساسی است.

وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و قدرتمند باقی خواهد ماند؛ زیرا که متکی بر خداوند متعال و پشتیبانی مردم است و در طول چهل و پنج سال از عمر انقلاب علی‌رغم دشمنی‌ها، خصومت‌ها و کارشکنی‌های مستکبران دنیا امروز نظام اسلامی به دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه نظامی دست‌یافته است و زمانی که دشمنان این دستاوردها را می‌بینند و می‌دانند که نمی‌توانند به ایران اسلامی ضربه وارد کنند با رویکردهای خبیثانه و تحریم‌های ظالمانه بر ملت ایران می‌خواهند پشتیبانی مردمی را از حکومت بگیرند؛ اما به فضل و عنایت الهی و همت مردم همهٔ دسیسه‌های آنها شکست خواهد خورد کمااینکه تاکنون هم شکست‌خورده است.

رئیس اداره امور عشایری سراوان خاطرنشان کرد: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند اکنون توپخانه دشمن به سمت انتخابات نشانه‌گیری کرده و ما مردم باید با هر رأی خود این توپخانه را منهدم کنیم و با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام نماییم.

قدوسی با اشاره به چهار رکن اساسی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، اذعان کرد: جانب‌داری از یک کاندید نباید باعث شود که ما اخلاق را کنار بگذاریم و دست به تخریب دیگر کاندیدای که همه از نخبگان، تحصیل‌کردگان و جامعه علمی شهرستان سراوان بزرگ هستند بپردازیم، هر کسی حق دارد از فرد موردنظر خود حمایت و برای او تبلیغات انجام دهد؛ اما تخریب و تهمت از لحاظ قانونی، شرعی و حتی اخلاقی نادرست است.

وی در پایان ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: دشمن با سیاه‌نمایی و تبلیغات رسانه‌ای گسترده دنبال این است که ما را از گذشته پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند و از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کند و ما مردم به فضل و عنایت الهی و با شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت آینده شهرستان با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفند و انتخاب فرد اصلح چون همیشه نقش خود را در آینده شهرستان و کشور به‌درستی ایفا نماییم.

انتهای خبر/
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 27313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *