800
۰
امیر حیدری در همایش وحدت ارتش و سپاه:

سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند

فرمانده نزاجا گفت: سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند روح ارتش و سپاه در یکدیگر گره خورده اند.
سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمنان را به خاک می‌مالند
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ در همایش وحدت با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی که در قرارگاه فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد؛ گفت: امیر موسوی فرمانده ارتش دستور دادند که برای نشان دادن وحدت میان سپاه و ارتش این چنین همایش هایی را برگزار کنیم که بازتابی جهانی داشته باشد.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و تا آخرین لحظه بر این عقیده ماندند. ما ولایت را صراط مستقیم می دانیم. توانمندی و قدرتی که به دست یابد اقتدار است و ما امروز به این اقتدار به برکت وجود رهبری معظم انقلاب رسیدیم. این عزت و اقتدار با تلاش و کوشش رهین بصیرت امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب است. معرفت، بصیرت و در صحنه بودن ملت ما باعث اقتدار کشور است. توانمندی هایی که در نیروهای مسلح کشور به وجود آمده اقتدار آفرین است.
فرمانده نزاجا اظهار داشت: برای حفظ اقتدار کشور، اطاعت از ولایت فقیه رکن رکین است. دشمن نیز امروز همین موضوع را هدف گرفته است. دشمن ما بسیار باهوش است و تفرقه انداختن بین امت و امام امت را هدف اصلی خود می‌داند.
حیدری گفت: امروز شهدا معبر رسیدن به اقتدار را باز کردند و ما باید این سنگر را حفظ کنیم. ملت ما امروز زیر پرچم ولایت وحدت کامل دارند. توهین به سپاه پاسداران توهین به ارتش است. اگر سپاه نبود؛ واقعا کشور هم نبود. پس اگر من هستم به واسطه وجود سپاه است.
وی تصریح کرد:  ما تحریم ها را به فرصت تبدیل میکنیم. سپاه و ارتش با وحدت خود پوزه دشمنان را به خاک میمالند. روح ارتش و سپاه ودر یکدیگر گره خورده اند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 9113
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *