800
۰
در مراسم گرامیداشت 5 آذر سراوان مطرح شد؛

گام های راسخ و حیدرگونه بسیجیان فتنه ها را خاموش کرد/ خنثی شدن نقشه های دشمن با وجود تفکر بسیجی در جامعه

رئیس کل اداره زندان های سیستان و بلوچستان گفت: گام های استوار و حیدرگونه بسیجیان که از مساجد و پایگاه های بسیج شکل گرفت، موجب خاموش شدن فتنه 78 و 88 شد.
گام های راسخ و حیدرگونه بسیجیان فتنه ها را خاموش کرد/ خنثی شدن نقشه های دشمن با وجود تفکر بسیجی در جامعه
به گزارش شستون، مراسم محوری گرامیداشت پنجم آذر با حضور مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان، فرماندار سراوان، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعت، اعضای شورای تأمین و بسیجیان در مجتمع ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این مراسم بسیج را شجره طیبه ای دانست که امروز در جهان اسلام فراگیر شده است و با تأسی از فرمان مبارک امام خمینی ‌(ره) در پنج آذر، دل امت اسلامی به دلیل پیروزی گروه مقاومت شادمان است.

بابایی مدیرکل زندان های سیستان و بلوچستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه  بسیجیان در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خود، از کشور حراست و حفاظت کردند، گفت: سرنوشت دفاع مقدس جان فشانی و ایثار گری های ملت ایران و در رأس آن بسیجیان رقم زدند که وجهه هایی از نهاد مردمی مقدس در این دوران برای همگان هویدا شد.

ایفای نقش بسیجیان مقابل فتنه گران
وی افزود:شاید جنگ تحمیلی شأن و جایگاه بسیج را به عنوان یک نیروی نظامی و یا یکی از نیروی های پنج گانه سپاه رقم زد اما حوادث بعد از جنگ تحمیلی و حوادث اخیر در کشورهای خاورمیانه و کشورهای اسلامی نقش و جایگاه بسیج را یک بار دیگر برای همه روشن کرد.
رئیس کل اداره زندان های سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در دوران سازندگی در حوادث و اتفاقات سخت که بر صورت مظلوم این نظام در فتنه 78 و فتنه 88 به وجود آمد، بسیج نقش پایداری امنیت، ایجاد امنیت و مقابله با فتنه گران را به خوبی نشان داد.
بابایی با بیان اینکه بسیجیان در فتنه 78 از هیچ گونه سلاح سرد و گرم استفاده نکردند، ادامه داد: نیروی اراده، ایمان، گام های راسخ و حیدر گونه ای که از مساجد و پایگاه های بسیج شکل گرفت، تمام فتنه ای که بانک ها، مساجد و پایگاه ها به آتش می کشاندند با پا به عرصه گذاشتن یاوران و اصحاب خمینی فتنه 78 و 88  کور و خاموش شد.

تبلور بسیجیان در امت های اسلامی
وی مقاومت بسیجیان اسلام همانند حشد شعبی عراق، زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان را تبلور جدید از بسیجیان امت اسلام دانست که برای دفاع از کیان و حریم اسلام و اهل بیت شکل گرفت و امروز این افتخار بزرگ جبهه مقاومت را برای اسلام و مسلمین به ارمغان آورده اند.
مدیر کل اداره زندان های سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه بسیج ارگان نظامی نیست، خاطر نشان کرد: بسیج در تمام عرصه ها و رویدادهای کشور همانند حادثه غرب کشور، جانانه خدمت می کنند تا التیامی برای دردهای همه عزیزان کشور باشد.
بابایی با اشاره به اینکه حاکم بودن تفکر بسیجی در هر کشور موجب شکست دشمن می شود، افزود: تفکر بسیجی و انقلابی و جهادی تاکنون تمامی نقشه های دشمن را خنثی کرده است.
وی خاطر نشان کرد: افتخاری که امروز همفکران بسیجیان در سوریه و عراق در جبهه مقاومت رقم زدند، تمام نقشه های اسرائیل و استکبار جهانی را، نقش بر آب کردند.
مدیر کل اداره زندان های سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمنان موجب نشر تفکر بسیجی و انقلابی شده اند، گفت: تفکر بسیجی برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی لازم است و مربوط به یک دوره خاصی نیست.
بابایی با توجه به عدم انشقاق و اختلاف میان سطوح نظام کشور، افزود: بسیج در اختیار نظام و پشتیبان نظام است.

برجام سند مظلومت و حقانیت کشور است
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم یهود و نصارا را شدید ترین دشمن اسلام معرفی کرده است، هم پیمان شدن تعدادی از کشورهای اسلامی با اسرائیل و آمریکا علیه کشورهای اسلامی دیگر مانند یمن، سوریه، عراق، لبنان و ایران را دردآور برشمرد و ادامه داد: تا زمانی که وهابیت و تفکر آمریکایی وجود دارد، تفکربسیجی باید هوشیارانه حضور داشته باشد.
مدیر کل اداره زندان های سیستان و بلوچستان گفت: به همت سردار سرافراز اسلام و سرداران شهید،  تفکر منحوس شجره خبیثه منکوب شده است اما تفکر منحوس قطعا در بین مستکبرین فعال است.
بابایی در پایان با اشاره به اینکه عدم اعتماد به آمریکا ثمره برجام است، خاطر نشان کرد: برجام سند مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 9489
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *