800
۰
در راستای بهره‌برداری و توسعه مدیریت شهری صورت گرفت؛

دیدار شهردار سراوان با شهردار و اعضای شورای شهر شهر کرد

شهردار سراوان به همراه نماینده شورای شهر در راستای بهره برداری و توسعه مدیریت شهری با شهردار و اعضای شورای شهر شهر کرد دیدار کرد.
دیدار شهردار سراوان با شهردار و اعضای شورای شهر شهر کرد
مصطفی خدارحمی در گفتگو با شستون بیان‌کرد: یکی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری شهر سراوان که طی سنوات گذشته تاکنون به فراموشی سپرده شده بود تعامل با شهرهای بزرگ و صاحب نظران مدیریت شهری در راستای آموزش، بهره برداری و توسعه در حوزه های مختلف مدیریت شهری بوده که خوشبختانه اولین قدم در این راستا در بدو ورود بنده به خوبی نهادینه شد.

وی افزود: در این راستا با همراهی عبدالقادر دهقان نماینده شورای شهر سراوان دیداری با واحدیان شهردار کلان شهر شهرکرد و ایزدی و بیاتی از اعضای شورای شهر شهرکرد در جمع معاونین و مدیران مناطق شهرکرد در سالن جلسات این شهرداری مبنی بر امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو شهرداری صورت پذیرفت.

شهردار سراوان ادامه داد: پس از آن در جهت پیشبرد اهداف شهرداری سراوان جلسه‌ای فوق العاده با خالدی مدیر عامل سازمان همیاری‌های استان چهارمحال و بختیاری در راستای رفع معضلات عمرانی و شهرسازی شهر سراوان صورت پذیرفت که پس از رایزنی ها و گفتگوهای انجام شده، توافقاتی راهبردی مورد تایید طرفین مکتوب گردید که مشروح این رویکردها به اطلاع مردم شریف و با افتخار شهر سراوان خواهد رسید.

خدارحمی خاطرنشان کرد: در ضمن جهت تحقق و دستیابی به درآمدزایی پایدار شهرداری شهر سراوان به زودی عملیات ممیزی املاک و مستحدثات این شهر اجرا می‌گردد که این امر با همکاری و تعامل تک تک شهروندان عزیز در شهر همیشه سرافراز سراوان محقق خواهدشد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 26725
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *