800
۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جذب سرمایه گذاربا برگزاری تورهای گردشگری/ 451 شرکت تعاونی در سراوان فعال هستند

بشیر دهواری گفت: در شهرستان سراوان بیش از 451 شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در حال فعالیت هستند.
جذب سرمایه گذاربا برگزاری تورهای گردشگری/ 451 شرکت تعاونی در سراوان فعال هستند
بشیر دهواری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم اشتغال است، بیان کرد: اقتصاد تعاونی راه دوم دولت برای ایجاد اشتغال به شمار  می رود.

وی افزود: با توجه به اینکه اقتصاد کشور دارای چند بخش خصوصی، دولتی و تعاونی است که تعاونی بین دو بخش خصوصی و دولتی قرار دارد، راهکار بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال به شمار می رود.

رئیس اداه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان ادامه داد: ظرفیت ها  و پتانسیل های بسیار خوبی در شهرستان سراوان وجود دارد که می توان از طریق تشکل های تعاونی  برای ایجاد اشتغال بهره برد.

دهواری با بیان اینکه می توان با برگزاری تورهای گردشگری جذب سرمایه گذار برای شهرستان داشت، خاطر نشان کرد: در شهرستان سراوان بیش از 451 شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در حال فعالیت هستند.

وی ضمن تأکید تعامل دستگاه های دولتی با شرکت های تعاونی، تصریح کرد:  برای جذب سرمایه گذار در شهرستان سراوانی تعامل ادارات و دیگر ارگان ها بسیار حائز اهمیت است تا از سرمایه های نهفته در شهرستان بتوان در راستای ایجاد شغل برای جوانان و افراد جویای کار بهترین بهره را برد.


انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 20104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *