800
۰
فرماندار سراوان:

انقلاب اسلامی با خودباوری معادلات جهانی را برهم زد/ بازی کردن در زمین دشمن با نداشتن بصیرت

سعید تجلیلی گفت: انقلاب اسلامی با خودباوری و اتکال به خداوند و اعتماد به خود، تحریم هایی ظالمانه شرق و غرب و در رأس آنها آمریکا را با شعار «ما می توانیم» پشت سر گذاشت و به دستاوردهای مهمی دست یافت که معادلات جهانی در عرصه سیاست را بر هم زد.
انقلاب اسلامی با خودباوری معادلات جهانی را برهم زد/ بازی کردن در زمین دشمن با نداشتن بصیرت
سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: به رغم حمایت غربی ها از پهلوی دوم اما پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام به صورت قطعی بود و تنها عاملی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و مردم ایران را  کمک کرد تا به پیروزی برسند و تحولی درجهان ایجاد شود ایمان به خداوند بود.

وی افزود: زمانی که انسان ها برای مقابله با کفر به پا می خیزند، به پیروزی خواهند رسید چرا که وعده الهی است‌ و آیه «والفجر ولیال عشر» برگرفته از همین موضوع است و امام و مردم ایران به حکم خداوند و به رأی خداوند در این انقلاب و در این حرکت پیروز شدند.

فرماندار سراوان گفت: انقلاب اسلامی به دلیل اینکه برگرفته از قرآن و اسلام است و در مسیر اسلام گام بر می دارد تبدیل به مکتب و گفتمان شده است.

تجلیلی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند: راه و هدف حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است، نگاهش یک مکتب است و حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب به جهانیان معرفی شده اند؛ جمهوری اسلامی هم همین طور بود چون پیرو اسلام و قرآن است، پیروی از هوای نفسانی را کنار گذاشت پیروز شد و انقلاب اسلامی ایران تبدیل به یک مکتب شد و بسیاری از کشورهای اسلامی از این مکتب الگو برداری کرده و در حال بهره برداری هستند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با خودباوری و اتکال به خداوند و اعتماد به خود، تحریم هایی ظالمانه شرق و غرب و در رأس آنها آمریکا را با شعار «ما می توانیم» پشت سر گذاشت و به دستاوردهای مهمی دست یافت که معادلات جهانی در عرصه سیاست را بر هم زد.

فرماندار سراوان در چرایی تبدیل انقلاب اسلامی ایران به الگوی محرومان، ستم دیدگان و مستضعفان عالم گفت: امامین انقلاب سیره پیامبران و امامان معصوم (ع)، ساده زیستی و دستورات قرآن و اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و با این عمل انقلاب اسلامی به الگویی برای مسلمانان جهان تبدیل شده و تمامی کشورهای آزاده دنیا در حال الگو برداری از انقلاب هستند.

تجلیلی نداشتن بصیرت و عمل نکردن به منویات مقام معظم رهبری را از آفات و تهدیداتی دانست که باعث می شود برخی از افراد در زمین دشمن حرکت کنند همچنان که در اغتشاشات و آشوب های اخیر برخی از افراد گول دسیسه های دشمنان انقلاب را خوردند اما زمانی که ایمان قوی باشد ما در همه صحنه ها پیروز خواهیم شد.

وی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید همانند گذشته افرادی که در راس حکومت قرار داشتند به نقاط محروم توجه نمی کردند، به طور مثال در سیستان و بلوچستان هیچ خدمتی انجام نمی شد و مردم در محرومیت کامل به سر می بردند قطعا اگر انقلاب به پیروزی نمی رسید همان شرایط ادامه داشت  غربی ها منابع و ثروت کشور را به تاراج می بردند.

فرماندار سراوان گفت: به برکت خون شهدا که برای حفظ نظام و اسلام جان خود را فدا کردن و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و ایران اسلامی قدرتمند ترین کشور در جهان است.

انتهای خبر/ ش
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 26049
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *