800
۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان خبر داد:

دیدار عیدانه با خانواده معظم شهدا در آستانه عید غدیر

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سراوان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و همچنین قرارگرفتن در آستانه عید سعید غدیر با خانواده معظم شهدا در شهرستان دیدار صورت گرفت.
دیدار عیدانه با خانواده معظم شهدا در آستانه عید غدیر
غلامعلی اسلامی در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت با حضور جمعی از مسئولین با خانواده شهید محمد عثمان باران زهی و خانواده جانباز متوفی داد محمد دهقانخلد در شهرستان سیب و سوران دیدار و دلجویی انجام شد.

وی افزود: همچنین از مادر شهید معظم بهمن بارکزایی توسط معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی، معاون دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان، شهردار. رئیس بنیاد بین اللملی غدیر در شهرستان دیدار صورت گرفت و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی از بردباری و شکیبایی ایشان قدر دانی شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سراوان خاطر نشان کرد: برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم و اگر امروز به دستاوردهای مهمی در زمینه پزشکی، علمی، نظامی، هسته‌ای و موشکی رسیده‌ایم به واسطه خون پاک شهداست.

اسلامی افزود: امروز ایران اسلامی در جهان دارای جایگاه ارزشمندی است و به قله‌های افتخار دست یافته‌ایم و تمامی آن را مدیون خون هزاران شهیدی می‌دانیم که برای امنیت و آرامش و آسایش ملت شریف ایران تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا فرهنگ ایثار و شهادت را میان ایرانیان کمرنگ کند، خاطر نشان کرد: امروز وظیفه تکریم خانواده معظم شهدا بر عهده ماست و نباید نسبت به این وظیفه کوتاهی انجام دهیم.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 26605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *