800
۰
مسئول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان:

کشته‌سازی شگرد تکراری دشمنان نظام و انقلاب است/ شایعه‌پراکنی؛ ابزار دشمن برای تحریک احساسات جوانان

مسئول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان گفت: دشمن سعی دارد با شایعه‌پراکنی و تولید خبرهای دروغ و تحریک احساسات جوانان را در صحنه بیاورد و از آنها جهت مطامع کثیف خود استفاده کند.
کشته‌سازی شگرد تکراری دشمنان نظام و انقلاب است/ شایعه‌پراکنی؛ ابزار دشمن برای تحریک احساسات جوانان
محب علی رهدار در گفتگو با شستون با اشاره به پشت سر گذاشتن سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ و دسترسی به برخی اخبار و اطلاعات، بیان کرد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند ناآرامی‌های سال گذشته حاکی از مهندسی خوب توأم با محاسبه غلط دشمنان برای به چالش کشیدن نظام و انقلاب اسلامی تا سرحد فروپاشی بوده است، افشای اخبار دیدارها، جزئیات اسناد امنیتی و استراتژیک منتشره نشان می‌دهد دشمن با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و عدم درایت برخی مدیران غرب‌زده و با استفاده از فضای مجازی که هیچ قید و بندی بر آن حکم‌فرما نیست فرصت یافت تا با تحریک احساسات جوانان در جنگ شناختی دست برتری داشته و جامعه را ناآرام کند.

وی افزود: دشمن سعی داشت با کشته‌سازی بحران اجتماعی ایجاد و با سوارشدن بر دوگانگی‌هایی که به وجود آورده بود و با حمله به ارکان نظام و اسلام زمینه فروپاشی را به وجود آورد؛ اما به فضل خداوند محاسباتش اشتباه در آمد و رهبر فرزانه انقلاب جامعه را از یک پیچ خطرناک تاریخی عبور داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کشته‌سازی شگرد تکراری دشمنان نظام و انقلاب است که از فتنه ۸۸ شروع و تا اغتشاشات اخیر بکار گرفته شده است، افزود: مردم بعد چندین فتنه این ترفند نخ‌نمای دشمنان را خوب شناخته و رصد می‌کنند و مواظب‌اند جوانانشان در این تهلکه گرفتار نشوند به همین دلیل است دشمن برای این منظور سناریوهای پیچیده‌ای همراه با فریب رسانه‌ای را پیش رو قرار داده است.

رهدار ادامه داد: دشمن سعی دارد با شایعه‌پراکنی و تولید خبرهای دروغ و تحریک احساسات جوانان را در صحنه بیاورد و از آنها جهت مطامع کثیف خود استفاده و پس از ترور و کشته‌سازی و با نسبت‌دادن این عمل شنیع به‌نظام، هزینه‌های جبران‌ناپذیری ایجاد کند که این، وظیفه روشنگری اصحاب خرد و رسانه را ضروری‌تر می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است کمال‌جویی و علاقه به پیشرفت در ذات و خون مردم فهیم و آگاه ماست و دشمنان از اینکه کشور عزیزمان علی‌رغم تمام خصومت‌ها و عداوت‌ها پیشرفت قابل‌قبولی داشته و حتی توانسته در کمک به ملت‌های مظلوم موفقیت داشته سخت عصبانی‌اند، اذعان اندیشکده و مراکز علمی خودشان بر این صحه دارد که ایران و انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را در خیلی از حوزه‌ها فتح نموده است و اطمینان دارند که ایران و ایرانی در پیشرفت دست برتری را خواهد داشت.

مسئول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به‌درستی در روایتی از پیامبر مکرم (ص) آمده است که: «اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد».

رهدار اذعان کرد: استقرار و استمرار مردم‌سالاری دینی یکی از ارکان اصلی قدرت جمهوری اسلامی است، مردم؛ نظام اسلامی را دوست دارند و تا پای جان برای حفظ آن ایستادگی می‌کنند. دولت و حکومت هم وظیفه دارد خادم و نوکر چنین مردمی باشد.

وی گفت: یکی دیگر از ارکان قدرت جمهوری اسلامی داشتن رهبری فرزانه و بصیر و آگاه، مدیر و مدبر است که سکان‌دار کشتی نظام را در طوفان حوادث بر عهده دارد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر دین الهی مدیریت می‌شود، جامعه‌ای که توحید محور است قدرت لایزال الهی را پشتیبان خود دارد، در تفکر اسلامی دینی مبارزه با استکبار و شکستن هیمنه فرعونیان خودش وعده یاری خداوند را به همراه دارد. قدرت با کسی است که خدا با اوست.

مسئول بسیج اساتید سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن چهل و اندی سال است که دشمنی می‌کند یک روز جنگ را تحمیل می‌کند، یک روز خادمین به انقلاب و نظام و دانشمندان را ترور می‌کند، یک روز جوانانمان را از دستمان می‌رباید، یک روز می‌خواهد ایمان‌ها را سست کند، یک روز در آتش فتنه می‌دمد، ذات دشمن دشمنی است و غیر از این نیست، راه چاره بصیرت است، دشمن‌شناسی است، تبیین است، خدمت‌رسانی است، امید آفرینی هست.

رهدار با بیان اینکه کافی است رهنمودهای رهبر عزیزمان آویزه گوشمان باشد و یارویاور رهبرمان باشیم، اضافه کرد: حضرت علی علیه‌السلام فرمودند: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 26948
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *