800
۰
نظر علمای اهل تشیع و اهل سنت سراوان در خصوص قابل اعتماد نبودن آمریکا:

انقلابی بودن مردم ایران به ضرر آمریکا است/آمریکا از اسلام و بیداری اسلامی می ترسد

علمای اهل تشیع و اهل سنت شهرستان سراوان به قابل اعتماد نبودن آمریکا در تمام صحنه ها تأکید کردند و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را به ضرر آمریکا دانستند.
لب
لب
به گزارش پایگاه خبری شستون،انقلاب اسلامی همان طور که از معنایش پیدا است موجب دگرگونی می شود که انسان را از لغزش ها و انحرافات حفظ می کند و در مسیر خدا و قرآن قرار می دهد. انقلاب اسلامی این فرصت را به انسان ها داده است تا در مسیر الهی پای بگذارندو به مبانی و دستورات اسلام جامع عمل بپوشانیم.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه این انقلاب ،یک انقلاب با ارزش و تحول آفرین است ،گفت:جوانان این انقلاب در برطرف کردن و زدودن مفاسد وانحرافات کوشیده اند تا یک جامعه اسلامی را رقم بزنند.
وی ایستادگی مردم ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار را نشان از انقلابی بودن مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت:یک فرد انقلابی از منافع و ارزش های دینی خود در برابر ظلم دفاع می کند و انقلابی بودن مردم ایران به ضرر آمریکا است.
دهقان با بیان اینکه سلطه طلبی آمریکا و تحت سلطه قرار دادن کشور ها از اهداف اصلی آمریکا است،گفت:شاخصه های یک فرد انقلابی داشتن ایمان به خدا،تابعیت از ولایت و رهبری وداشتن تقوای  الهی  است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه یک فرد انقلابی در انجام دادن کار خیر شتاب زده است ،تصریح کرد:مردم انقلابی از افراط و تفریط پرهیز کنند و با توجه به موازین شرع و اسلام پیش بروند.
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق با اشاره به اینکه
مردم ایران ،با صلابت و انقلابی هستند و درتمام عرصه ها،وفاداری خود را به امام (ره) نشان دادند گفت:آمریکا از اسلام و بیداری اسلامی می ترسد و کشور جمهوری اسلامی ایران زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.
وی در ادامه اظهار داشت:شاخصه های یک فرد انقلابی ,ایمان به خدا ،تقوای الهی و در راستای فرامین مقام معظم  رهبری حرکت کردن، است.
رئیسی با شاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: سازش کشور جمهوری اسلامی ایران با امریکا از ترس نیست بلکه از عطوفت و رفعت ماست که دین مبین  اسلام تمام مردم‌ جهان را به اعتدال سفارش نموده است.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 1159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *