800
۰

نتیجه انتخابات آمریکا یک «نه» بزرگ به نظام حاکم بر این کشور بود/ بعید است که ترامپ دوران تبلیغات ترامپ دوران ریاست جمهوری باشد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به اینکه برجام یک تعهد بین‌المللی است هر دولتی در آمریکا مکلف به عمل کردن به آن است و بعید به نظر می‌رسد ترامپ دوران تبلیغات ترامپ دوران ریاست جمهوری باشد.
فااتقت
فااتقت
به گزارش شستون:علاءالدین بروجردی در بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه اظهار داشت: وضعیت این مرز نسبت به سال گذشته در ارائه خدمات، تعداد زائران و تعداد مواکب مجوز دار روبه‌پیشرفت بوده است.
وی با بیان اینکه امنیت امروز کربلا حاصل عشق مردم به امام حسین (ع) است، گفت: مردم در زمان صدام هم زیارت کربلا را ترک نکردند و حاضر بودند زندان و مرارت‌های سفر را تحمل کنند. امروز اربعین تبدیل به بزرگ‌ترین راهپیمایی جهان شده است و زائران صدها کیلومتر را بدون هیچ چشمداشتی با پای پیاده طی می‌کنند.
وی افزود: این عظمت، عظمت اسلام و همه پیروان اهل‌بیت است، در مسیر نجف به کربلا تعداد زیادی از مواکب متعلق به ملیت‌های مختلف از اروپا و آمریکا است و این نهضت حسینی به یک حرکت جهانی تبدیل‌شده است. وحشت استکبار از این نهضت منجر به عدم پوشش خبری و رسانه‌ای این همایش می‌شود.
بروجردی بیان کرد: جذبه این حرکت و این حماسه این‌قدر زیاد است که سالانه در حدود 20 میلیون زائر در آن شرکت می‌کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نتیجه انتخابات آمریکا یک «نه» بزرگ به نظام حاکم بر این کشور بود، عنوان گرفت: نظام استبدادی و متوحش غرب امروز در کشورهای مختلف با حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم در حال جنایت هستند و رأی مردم دست رد به این سیاست‌ها بود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه برجام یک تعهد بین‌المللی است هر دولتی در آمریکا مکلف به عمل کردن به آن است و بعید به نظر می‌رسد ترامپ دوران تبلیغات ترامپ دوران ریاست جمهوری باشد و تکلیف برجام در ایران را مقام معظم رهبری مشخص کردند که آن‌ها اگر پاره خواهند کرد، ما آتش می‌زنیم.
منبع: دانا
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 3766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *