800
۱
یادداشت؛

اولین شهردار سیب، ضعیف‌تر از دهیاران ادوار

انتخاب اولین شهردار شهر سیب که با آرای بیش از ۹۵ درصد مردم حتی از دهیاران ادوار گذشته عملکرد ضعیف‌تری دارد.
اولین شهردار سیب، ضعیف‌تر از دهیاران ادوار
به گزارش شستون علی دانشمند، استاد دانشگاه در قسمت اول یادداشت خود به تحلیلی از عملکرد شهردار سیب و سوران با عنوان «انتخاب شهردار ضعیف خیانت به آرای مردم است» پرداخت وی در دومین قسمت این یادداشت می نویسد: خواندن مرثیه‌ای دیگر بر پیکر غبارآلود شهر تاریخی سیب؛ لابی‌های پنهان و آشکار در شورای شهر و انتخابات طایفه‌ای همانند اکثر دوره‌ها در گزینش اعضای شورای شهر، دل رنجیده مردمان و دلسوزان شهر را بیشتر رنجور ساخت.

انتخاب اولین شهردار که بنا به دید و نظر بیش از ۹۵ درصد مردم شهر سیب از دهیاران ادوار گذشته عملکرد ضعیف‌تری دارد و شهردار شهر تاریخی و شهیدپرور سیب به اذعان یکی از اعضای شورای شهر زاییده تفکر و جریانی بود که خواست فقط دیدگاه اکثریت حاکم باشد و لاغیر!

بساوند قبل از انتصاب برای شهر سیب چه به ارمغان آورد؟

قبل از انتصاب بساوند به‌عنوان شهردار، تابلوی دهیاری سیب حذف و بنر شهرداری سیب در ابعاد بزرگ جانمایی شد، تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان شهرداری، رنگ‌آمیزی و خرید میز و صندلی مدیریتی، بخشی از اقدامات قبل از ورود بساوند به شهر سیب بود!

اما سرآغاز فصل ضعف برای شهردار سیب

شهرداری که برنامه مشخصی ارائه نمی‌دهد و کار‌های معمول شهرداری مثل اتصال به شبکه دولت و نصب دوربین امنیتی محوطه شهرداری را به‌عنوان پروژه‌های بزرگ شهری خود عنوان می‌کند و هر از چندگاهی با غیبت‌های طولانی‌ مدت در شهر، مردم خوب شهر سیب را شاد می‌کند!!

جناب شهردار چه خوب می‌شد شجاعت به خرج می‌دادید و همین فردا عطایش را به لقایش می‌بخشیدید و این ردای بزرگ را که اندازه تنتان نیست به فرد متخصص و متعهد واگذار می‌کردید نه اینکه شما شاخصه‌های تخصص و تعهد را ندارید، دارید؛ اما نه در قامت شهردار سیب!

شنیدن اخباری مثل خرید ماشین برای شهردار بدون سرفصل و از اعتبار عمرانی، پرداخت اجاره‌بهای منزل شهردار در قالب مهمان‌سرای شهرداری، پرداخت بی‌ضابطه حقوق و مزایا کارگران و عدم همخوانی تعداد کارگران با تعداد پرداختی‌های ماهانه، جذب نیروی اداری و دفتری بدون فراخوان و خارج از ضابطه اداری و غیبت‌های طولانی‌مدت که صدالبته موجبات شادی مردم شهر سیب را فراهم می‌آورد؛ همه این‌ها مولود نگاه چه کسی می‌تواند باشد؟

رده‌های نظارتی و امنیتی؛ مردمان خوب و نجیب شهر سیب دیگر شاهد چه اتفاقی باشند که ورود شما به قضایای شهرداری سیب را ببینند؟

بخشی از اقدامات مؤثر شهردار؛ عدم هماهنگی با مسئولین شهرستانی چرا که‌ وی مستقیم با وزرا و مدیران کل مراوداتی دارند؛ اما همچنان نسبت به خواسته‌های مردم شهر تاریخی و شهید پرور سیب بی‌تفاوت هستند؛ اضافه نمودن عنوان شهر تاریخی و شهیدپرور به شهر سیب، صدور مجوز استفاده شخصی کارکنان شهرداری از ماشین‌آلات خدماتی شهرداری (ماشین آتش‌نشانی که به‌عنوان ماشین خرید، حمل‌ونقل، حمل سوخت و جابه‌جایی وسایل کارگران استفاده می‌شود و البته مدتی است که کارایی ماشین آتش‌نشانی را ندارد).

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و شهر سیب بی‌بساوند!

در یادداشت آینده جریان خاص حامیان بساوند و جزئیات بیشتر فعالیت‌های عمرانی و اداری‌ نامبرده منتشر می‌شود.

ادامه دارد..

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcip3azvt1aww2.cbct.html
 
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 26408
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *