800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

مسئولین ترویج گر مسائل دینی در بین آحاد جامعه/سراوان ظرفیت های خوبی برای اشتغال زایی دارد

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: سراوان جوان ترین و مرزی ترین شهر در کشور است و ظرفیت های خوبی برای اشتغال زایی دارد.
مسئولین ترویج گر مسائل دینی در بین آحاد جامعه/سراوان ظرفیت های خوبی برای اشتغال زایی دارد
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (25 اسفند ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان اهل بیت گفت: با وجود اینکه آمریکا در همه جا حضور مفسدانه دارد و در مورد حضور ایران در منطقه شبهه آفرینی می کند برای حضور در منطقه باید از آمریکا اجازه بگیریم یا با بزرگان آنها مذاکره کنیم؟

وی با بیان اینکه آمریکا حضور فتنه گرانه در منطقه داشته و تا به حال این حضور را دارد، افزود: حضور ایران در عرصه های مختلف منطقه به خاطر درخواست خود کشور برای کمک به مظلومان عالم بوده است و هر کجا حضور پیدا کرده با انسان های متحجر مبارزه کرده و فتنه ها را از بین برده است.

امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئولین باید ترویج گر مسائل مختلف دینی در بین آحاد جامعه بوده و برای رهایی مردم از تریبون های خود استفاده کنند چراکه دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در بین مردم هستند.

وی با اشاره به عملکرد هواداران صادق شیرازی در لندن توضیح داد: گروه های انحرافی در قالب دین توسط استعمار پشتیبانی می شود و به دنبال مقابله با انقلاب هستند و روحانی نماها را جهت به انحراف کشیدن مردم پرورش می دهند و هدفی جز از بین بردن وحدت بین مسلمانان ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه کشورهای دیپلماسی باید حضور فعالی در حمایت از سفارت های مختلف که نماینده یک کشور در لندن است داشته باشند، اذعان داشت: لازم است که با هوشیاری گروه های ضد دینی و انقلابی را شناسایی کرده و با بصیرت افزایی از مشکلات جلوگیری کرد.

وی در ادامه تضعیف معیشت مردم، شکاف در طبقات جامعه، زندگی اشرافی برخی از مسئولین، حقوق های نجومی، اعتماد به بیگانگان برای رفع مشکلات، غرق شدن کشتی سانچی، سقوط هواپیما، زلزله کرمانشاه، اغتشاش عوامل بیگانه و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی که اساس کار است را از دستاورد ها و حوادث تلخ سال 96 دانست و اذعان داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف رویش های خوبی بود که در سال 96 شاهد آن بودیم.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سفرهای نوروزی مردم بیان داشت: شهروندان و آحاد جامعه ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به مسائل نامشروع دقت و سعی کنند سفری مذهبی و گردشگری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سراوان جوان ترین و مرزی ترین شهر در کشور است و از ظرفیت های خوبی برای اشتغال زایی برخوردار است، گفت: اگر نگاه اقتصادی نسبت به سراوان وجود داشت بیکارترین شهر ایران نمی شد و شاهد تحول و دستاورد های خوبی در زمینه اقتصاد سراوان نبودیم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 10792
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *