800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

فلسطین در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام است/انگلیس جاده صاف کن آمریکا و منبع حیله گری در دنیای اسلام

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فلسطین در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام قرار دارد و همه موظف هستند که برای نجات فلسطین کمک کنند.
فلسطین در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام است/انگلیس جاده صاف کن آمریکا و منبع حیله گری در دنیای اسلام
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (24 آذر ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با بیان اینکه در سراسر دنیای اسلام یک جهش و هیجانی ایجاده شده و فلسطین گرفتار شیطان صفتان عالم شده است، گفت: مقام معظم رهبری همیشه به ما هشدار داده و ما را متوجه  اهمیت قدس کرده است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا یک صهونیسم است و قصد انتقال پایتخت اسرائیل به شهر قدس را دارد، افزود: با هوشیاری مردم ایران و سایر کشور های اسلامی این نقطه عطفی برای از بین بردن غده سرطانی در دنیا خواهد شد.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه قدس، قبله اول مسلمین و جایگاه عروج پیامبر (ص) بوده و مسلمانان به فتنه گران اجازه جنایت نمی دهند، یادآور شد: با وجود انقلاب یک بیداری اسلامی در دنیا بوجود آمده و به دشمنان اجازه نمی دهند که قصه آنها به پایان برسد و فتنه آنها را خنثی خواهند کرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد: فلسطین در راس مسائل سیاسی دنیای اسلام قرار دارد و همه موظف هستند که برای نجات فلسطین کمک کنند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه امروزه همه می دانند که نظام سلطه شکست خورده و با وجود افراد پاک و شایسته منزوی تر می شود، اذعان کرد :کسانی که فکر می کنند با دشمن باید همگرایی داشته باشند، باید بدانند که دشمنی آمریکا تداوم دارد و هرگز به پایان نخواهد رسید.
وی در ادامه تصریح کرد: گروه مقاومت با وجود خیانت های عربستان توانست شر جنایتکار ترین انسان های روی زمین که برای نابودی دنیای اسلام نسخه پیچیده بودند را از دامن جهان اسلام کم کند.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلیس اظهار کرد: انگلیس جاده صاف کن آمریکا و منبع توطئه و حیله گری در دنیای اسلام است و شناسنامه خوبی در ایران ندارد.
وی با اشاره به 25 آذر ماه سالروز پژوهش گفت: اگر ما اهل پژوهش و تحقیق باشیم، می توانیم نسبت به بسیاری از مسائل زندگی و جامعه بروز بوده و  پیرامون خود را با نگاه وسیع ترین ببینیم.
حجت الاسلام والمسلین بامری در پایان با اشاره به افرادی که در بخش جالق شهرستان سراوان امنیت مردم را به خطر می اندازند، تصریح کرد: ما قدرت این را داریم که امنیت ایجاد کنیم و باید با کسانی که جامعه را دچار اختشاش می کنند با قاطعیت برخورد کرد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 9661
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *