800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

پاک کردن ارزش های انقلاب از ذهن جامعه هدف محوری دشمنان/نقش مهم اعمال انسان در اتفاقات و معیشت اللهی

امام جمعه موقت سراوان گفت: دشمنان خارجی و داخلی هدفی جز پاک کردن ارزش ها و آرمان های انقلاب از ذهن جامعه و نسل جوان ندارند.
پاک کردن ارزش های انقلاب از ذهن جامعه هدف محوری دشمنان/نقش مهم اعمال انسان در اتفاقات و معیشت اللهی
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (دهم فروردین ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابيطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی در بین اقشار مختلف اصل انقلاب را هدف قرار داده اند و می خواهند ارزش های انقلاب را از ذهن جامعه و نسل جوان پاک کنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که بی ثباتی انقلاب و آرمان های آن را القا کنند و بگویند که انقلاب پا بر جا نخواهد بود.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان یادآوری کرد: تاکید رهبر انقلاب اسلامی ایران بر نگهداری اصل انقلاب است که بر پایه ارزش های دینی و اعتقادی استوار بوده که اگر این اصل از بین رود نظام هم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تزلزل در اصل انقلاب موجب تضعیف ارگان های نظامی و فرهنگی خواهد شد، تصریح کرد: برخی از کشور های عربی هم انقلاب کردند و ارزش های خود را نادیده گرفته و آن را دو دستی تقدیم آمریکا و استکبار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی با اشاره به فرمایشات امام راحل و با بیان اینکه اگر آرمان های انقلاب فراموش شود کشور به دست بیگانگان خواهد افتاد، توضیح داد: نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد که چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند.

وی افزود: اعمال انسان نقش مهمی در معیشت اللهی و اتفاقات پیش روی او دارد و با توجه به اینکه خداوند خیر بنده خود را می خواهد برنامه ای مقدر می کند که بتواند زندگی کند.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان در پایان گفت: خداوند متعال بدخواه انسان نیست و بندگان با اعمالشان باعث از بین رفتن نعمت هایی می شوند که خداوند داده يا در آینده خواهد داد.

انتهای پیام/م.ش
 
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 10847
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *