800
۰
سرلشکر جعفری:

شاهد مرحله جدیدی از پیشرفت و توسعه در چهل سالگی انقلاب خواهیم بود/شدت گرفتن هجمه و فشارهای دشمنان در سال گذشته

فرمانده کل سپاه تاکید کرد غلبه انقلاب اسلامی بر مسائل دفاعی و امنیتی که امروز زبانزد دوست و دشمن است از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
شاهد مرحله جدیدی از پیشرفت و توسعه در چهل سالگی انقلاب خواهیم بود/شدت گرفتن هجمه و فشارهای دشمنان در سال گذشته
به گزارش شستون؛ به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مسئولین و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه از وجود نگاه غیر اسلامی به عنوان آفت انقلاب یاد کرد و گفت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در دوران دفاع مقدس شاهد وجود دیدگاه‌های انحرافی و مغایر با اسلام بودیم و دیدیم که بنی صدر با نگاه مادی و در نظر نگرفتن توان مردمی و مدد و نصرت الهی بیش از 3 ماه در اداره جنگ با ابزار و ادوات مادی دوام نیاورد، اما مدیریت نگاه انقلابی پس از فرار بنی صدر در جبهه ها حاکم شد.
وی افزود: با صراحت باید این واقعیت را بازگو کرد که تغییر مدیریت و حاکم شدن تفکر متناسب با انقلاب اسلامی و نه تفکر انحرافی مغایر که موجب ایجاد دوگانگی و بن بست می‌شود، پیروزی‌های غرورانگیز دوران دفاع مقدس را رقم زد.
جعفری برخورداری جامعه از رشد سیاسی  را از نکات مهم و قابل توجه دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان در دی ماه سال گذشته قصد موج سواری بر برخی اعتراضات مردم نسبت به مشکلات اقتصادی را داشتند، ملت ایران با هوشمندی و بصیرت صف خود را از آشوبگران جدا کرد و کسانی که حتی دغدغه‌های  معیشتی نیز داشتند در دفاع از انقلاب اسلامی راهپیمایی و در برابر دشمنان ایستادند.
جعفری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سرمایه جوان انقلاب تاکید دارند این است که برغم تلاش و هجمه همه جانبه دشمنان، دلبستگی عمیق این جمعیت جوان به انقلاب نسبت به نسل قبلی بیشتر است و این اتفاقی به معجزه شبیه است.
وی با تاکید بر اینکه تفکر منطبق بر اسلام و انقلاب و اصول انقلابی و هماهنگ با دیدگاه های اسلام ناب و ولی فقیه می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت و سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر سوق دهد، اظهار داشت: اعتقاد اصلی مردم به اصل نظام و انقلاب که مبتنی بر نگاه دینی آنان است انقلاب اسلامی را تاکنون حفظ کرده و به فضل الهی در آینده نیز حفظ خواهد کرد.
فرمانده کل سپاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه متأسفانه در مقام عمل درک عمیقی نسبت به این موضوع  وجود ندارد، گفت: بر اساس اصول اسلامی و انقلابی و نگاه به درون با نگاه اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصاد و معیشت مردم، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.
جعفری در بخش دیگری از سخنانش، غلبه انقلاب اسلامی بر مسائل دفاعی و امنیتی که امروز زبانزد دوست و دشمن است را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بحمدالله با مجاهدت ها و تلاشهای بی وقفه صورت گرفته براساس باور توان و ظرفیت بومی و نگاه انقلابی و مدیریت جهادی در این عرصه هیچ مشکلی نداریم.
وی با بیان اینکه حرکت در مسیر حق و باور اصول قرآنی و اسلامی بدون شک نصرت الهی را در پی خواهد داشت، گفت: در سال گذشته برغم شدت گرفتن هجمه و فشارهای دشمنان علیه جبهه انقلاب اسلامی، دستاوردها و نتایج ارزشمند و تعیین کننده ای را در عرصه های مختلف به دست آوردیم و به فضل الهی در چهل سالگی انقلاب، با عبور از این مقطع حساس، شاهد مرحله جدیدی از پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی خواهیم بود.
فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در سپاه، گفت: امیدواریم در مجموعه نمایندگی که عهده دار نقش اساسی و تعیین کننده در حوزه قدرت اصلی و اقتدار سپاه یعنی ارتقای مسائل معنوی و اعتقادی پاسداران است، اقدامات خوبی که صورت گرفته بهتر و بیشتر دنبال شده و با استمرار روند های موجود به بهترین نحو بتوانیم به ایفای نقش خود در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن بپردازیم.
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 10891
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *