800
۰

بازی جدید سعودی‌ها درباره فوتبال ایران

ورود شیخ سلمان به پرونده برگزاری بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ نشده است.
بازی جدید سعودی‌ها درباره فوتبال ایران
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اختلاف‌هایی که بین کشور‌های ایران و عربستان از سال ۲۰۱۶ ایجاد شده است و بهانه کردن مسائل امنیتی در سال‌های اخیر حکم به برگزاری دیدار بین تیم‌های ۲ کشور در زمین بی طرف داده است.
تصمیمی که خسارت‌های فراوانی به فوتبال ایران وارد کرده و نمایندگان کشورمان ضمن متقبل شدن هزینه‌های فراوان برای میزبانی از تیم‌های سعودی در کشور ثالث، از حمایت تماشاگران خودی هم محروم شده اند. پرونده میزبانی ایرانی‌ها از نمایندگان سعودی همچنان در دادگاه CAS جریان دارد و میانجیگران این دادگاه تاکنون تصمیمی برای تغییر این رای نگرفته اند.

ساعاتی قبل سعد الحارثی، خبرنگار اهل عربستان که سابقه عضویت در AFC را دارد مدعی شد شیخ سلمان، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد با ورود به این پرونده و میانجیگری بین ایرانی‌ها و عربستانی ها، بحث برگزاری بازی نمایندگان ۲ کشور در زمین بی طرف که سبب کاهش تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا هم شده است به اتمام برساند.
طبق ادعای الحارثی قرار است اواخر سپتامبر (اواخر شهریور) جلسه مهمی با حضور شیخ سلمان، مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال ایران) و یاسر المسحل (رئیس فدراسیون فوتبال عربستان) برگزار شود.
بیشتر بخوانید: تاج: حالا تماشاگران از فوتبال ناب لذت می‌برند/ در لیگ نوزدهم با هرگونه خشونت برخورد می‌‌کنیم
با این وجود پیگیری‌های ما از فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد این بحث تاکنون تنها در فضای مجازی مطرح شده است و AFC تاکنون بحث برگزاری جلسه مذکور را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ نکرده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 15111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *